شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
تاکید مدیرعامل کانون و استاندار بر توسعه فعالیت‌های کانون در آذربایجان شرقی

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر خود به تبریز با زین‌العابدین ‌رضوی‌خرم استاندار آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این دیدار بر اهمیت و ضرورت توسعه فعالیت‌های کانون در استان آذربایجان شرقی به‌ویژه در کلان‌شهر تبریز تاکید شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار با تاکید بر اهمیت و جایگاه کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه، توجه به مسائل فکری و زیربنایی اندیشه آنان را یک ضرورت انکارناپذیر عنوان و در عین حال تصریح کرد: معلمان و مربیان نقش بسیار تعیین کننده در تحقق این هدف مهم دارند.

رضوی‌خرم همچنین از برگزاری رویدادی مهم همچون جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و اجرای یکی از مراحل این جشنواره در تبریز از مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری نیز در این دیدار رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه کودک و نوجوان را مهمترین هدف و برنامه کانون عنوان کرد.

علامتی در عین حال تاکید کرد بهره‌مندی از سرمایه عظیم اجتماعی یعنی اعتماد خانواده‌ها، داشتن نیروهای دلسوز و متخصص و حضور فعال در عرصه‌های بین‌المللی از جمله مهم‌ترین سرمایه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

در این دیدار بر اهمیت توسعه فعالیت‌های کانون در استان آذربایجان شرقی به‌ویژه در شهر تبریز تصریح و استاندار آذربایجان شرقی بر حمایت خود از این مهم تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها