چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
آقاجانی سرپرست معاونت تولید انجمن سینمای جوان ایران شد

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در این حکم از زحمات چندین ساله، آرش رصافی در معاونت تولید انجمن تشکر کرده و به جهت استفاده هر چه بیشتر از تجارب و اندوخته ایشان، وی را به سمت «مشاور عالی انجمن سینمای جوانان ایران» منصوب کرد.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سیدمحمدهادی آقاجانی که از امروز چهارشنبه 2 آذر 1401 به عنوان سرپرست معاونت تولید و پشتیبانی فنی انجمن سینمای جوانان ایران مشغول به کار می‌شود؛ فارغ التحصیل کارشناسی فیلم‌سازی دانشگاه و دانش‌آموخته فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران است.
وی پیش از این تجربه‌ی تهیه‌کنندگی و کارگردانی قریب به 100 اثر داستانی و مستند، مدیریت موسسه هنری‌رسانه‌ای جهان‌آرا، مدیریت تولیدات رسانه‌ای و دستاوردهای بنیاد کرامت امام رضا (ع) آستان قدس رضوی، معاون رسانه‌ای سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه سما، و عضویت در شورای مستندسازی نهاد ریاست جمهوری را در کارنامه دارد.
انتصاب آرش رصافی به عنوان مشاور عالی انجمن سینمای جوانان
در همین حال، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در حکمی آرش رصافی را به سمت مشاور عالی این انجمن منصوب کرد.
آذرپندار در این حکم از زحمات چندین ساله، آرش رصافی در معاونت تولید و پشتیبانی فنی انجمن تشکر کرده و به جهت استفاده هر چه بیشتر از تجارب و اندوخته ایشان در مقام مشاور عالی انجمن سینمای ایران، ماموریت‌هایی از جمله «سیاستگذاری‌های سالانه تولید فیلم کوتاه»، «تعاملات و پیگیری‌های صنفی با اهالی فیلم کوتاه»، «کمک به برنامه‌ریزی؛ طراحی و سیاستگذاری «جشنواره‌ها» و «ایده‌پردازی در طراحی دوره‌های آموزشی تولیدمحور» را از ایشان خواسته است.
آرش رصافی که فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و همچنین دانش‌آموخته فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران است و کارگردانی چندین فیلم کوتاه را در کارنامه دارد؛ سابقه مدیریت در سطوح مختلف انجمن سینمای جوانان ایران را داشته و در سال‌های اخیر در معاونت تولید انجمن نقش مهمی در تولید و رونق فیلم کوتاه داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها