پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از 3 کتاب‌فروشی بازدید کرد

محمد‌مهدی اسماعیلی، همزمان با ششمین روز از سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از سه کتاب‌فروشی‌ «کتاب مرجع»، «کتاب بین‌الملل» و « مجتمع فرهنگی بنفشه» بازدید کرد.

محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با ششمین روز از سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از کتاب‌فروشی‌های «کتاب مرجع»، «کتاب بین‌الملل» و « مجتمع فرهنگی بنفشه» بازدید کرد.
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، همزمان با ششمین روز از سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران که به نام روز «ناشران، کتابفروشان و ارکان صنعت نشر» نام‌گذاری شده است، محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و دبیر سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و محمدعلی مرادیان، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتابفروشی‌های «کتاب مرجع»، «کتاب بین‌الملل» و «مجتمع فرهنگی بنفشه» بازدید کردند.
 
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از کتاب‌فروشی‌ «کتاب مرجع» با تورق كتاب‌های «دانشنامه و دانشنامه‌نگاری»، «دایره‌المعارف جهان نوین اسلام» و «دولت و جامعه در دوره عثمانی» درباره ميزان فروش، استقبال مخاطبان و تاريخ نشر اين آثار صحبت کرد و کتاب «روشنگری و روشنفکران در جهان اسلام» به وی اهدا شد.
 
محمد‌مهدی اسماعیلی در ادامه این بازدید با حضور در کتابفروشی «کتاب بین‌الملل» با مجموعه کتاب‌های منتشر شده از سوی انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل آشنا شد و کتاب «اطلس اندیشه معاصر عرب» نیز در این کتابفروشی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه نیز به «مجتمع فرهنگی بنفشه» رفت و با نادر قدیانی، مدیر انتشارات قدیانی دیدار و از بخش های مختلف این مجتمع فرهنگی بازدید کرد. وی همچنین با خرید کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» از یکی از کتابفروشی‌های زاهدان از «سامانه خرید از کتابفروشی» رونمایی کرد.
 
در ادامه این بازدیدها، یاسر احمدوند و علی رمضانی از کتابفروشی انتشارات سبزکوثر نیز بازدید کردند.
 
سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» تا ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها