چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
برگزیدگان برنامه توسعه و ترویج کتابخوانی کانون معرفی شدند

برگزیدگان برنامه توسعه و ترویج کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو بخش «طرح‌های خلاق کتابخوانی» و «کتاب‌سازی کتاب‌های حسی و لمسی» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ این برنامه ویژه مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و برگزیدگان آن همزمان با هفته کتاب معرفی شدند.

برگزیدگان بخش «طرح توسعه و ترویج کتاب­خوانی» عبارت‌اند از:
سمیه مایلی از استان کرمانشاه، نام طرح «از کتاب تا کتیبه»، زهرا حسنخانی از استان مرکزی، نام طرح «کتاب برتر» و راضیه یزدان‌پناهی و فاطمه صفرپور از استان اصفهان، نام طرح «بربال سیمرغ (دفتر ستاره‌ها)».

همچنین در این بخش پروین کوهی‌پور از استان چهارمحال و بختیاری با طرح «رنگ به رنگ کتاب»، مریم شاه‌محمدی از استان کرمانشاه با طرح «سیمرغ دانایی»، آسیه مقصود از استان خراسان رضوی با طرح «فانوس»، ماندانا واحدی از استان تهران با طرح «قند و پند»، عباس حدادیان از استان اصفهان با طرح «اطلس کتاب»، الهام مرادی از استان کرمانشاه با طرح «دور دنیا»، کتایون باقلی از استان کرمانشاه با طرح دیواری با عنوان «ماه من، ماه ما»، مرضیه دقایقی از استان خوزستان با طرح «یار هم کنار هم» و فاطمه ابراهیمی از استان آذربایجان شرقی با طرح «درخت تنومند» شایسته تقدیر معرفی شدند.

برگزیدگان برنامه توسعه و ترویج کتاب‌خوانی کانون معرفی شدند
برگزیدگان برنامه توسعه و ترویج کتاب‌خوانی کانون معرفی شدند
برگزیدگان ساخت «کتاب­‌های حسی-لمسی» (مربوط به اعضای نابینا و کم‌بینا عضو مراکز فراگیر کانون) نیز به ترتیب اولویت عبارت‌اند از: نسرین ریوندی از استان تهران، نام کتاب «کی بود؟ کی بود؟ گوزنی بود»، زهرا حسنخانی از استان مرکزی، نام کتاب «زال و سیمرغ»، مریم اسدی از استان تهران، نام کتاب «نخودی نرو تو دیگ آش»، رویا خاکپور از استان تهران، نام کتاب «توتو عنکبوت زرنگ»، فاطمه آخوندی از استان خراسان رضوی، نام کتاب «نوش جان موش کوچولو»، پروین کوهی‌پور از استان چهارمحال و بختیاری، نام کتاب «به کبوتر اجازه نده اتوبوس براند»، سعیده حلاج‌زاده از استان آذربایجان غربی، نام کتاب «موجودی عجیب در تاریکی» و مریم شاه‌محمدی از استان کرمانشاه، نام کتاب «خانه‌ای برای بچه خرس».

ترویج روحیه‌ کتاب‌خوانی و ایجاد حس لذت از مطالعه در کودکان و نوجوانان از رسالت‌های مهم مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که همواره در مراکز کانون از طریق فعالیت‌های کتاب‌محور فرهنگی، هنری و ادبی اجرا می‌شود.
 
سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از 21 تا 27 آبان‌ماه 1401 در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها