شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
نمایشگاه اسنادی «کتاب بر بلندای تاریخ» در ساختمان‌ آرشیو ملی

همزمان با آغاز هفته کتاب، نمایشگاه اسنادی «کتاب بر بلندای تاریخ» به همت معاونت اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی در ساختمان آرشیو ملی ایران و همزمان در 12 استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، معاونت اسناد ملی این سازمان، در نخستین روز هفته کتاب، نمایشگاه اسنادی با موضوع بررسی مهم‌ترین اسناد ملی موجود در حوزه کتاب با عنوان «کتاب بر بلندای تاریخ» در ساختمان آرشیو ملی ایران و همزمان در 12 استان برگزار می‌شود.
 
این نمایشگاه حاوی اسناد قدیمی درباره کتاب، کتابداری، موضوعات مربوط به اداره کتابخانه‌ها پیش از تأسیس کتابخانة ملی ایران و اسناد مربوط به سال‌های آغازین تاسیس کتابخانه ملی ایران است.
 
همچنین مکاتبات وزارت معارف، اوقاف و امور مستظرفه با کتابخانه‌ها پیش از تاسیس کتابخانه ملی نیز ازجمله اسنادی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
 
این نمایشگاه، از شنبه (21آبان‌ماه) به‌مدت یک‌هفته در ساختمان آرشیو ملی ایران واقع در تهران، بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، نبش خیابان کوشا، روبه‌روی ورزشگاه شهید کشوری، ساختمان آرشیو ملی برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها