شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
چرا سفرمارکت را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب کنیم؟

برای اینکه یک سفر هوایی آرام و بی‌دغدغه داشته باشید و از اینکه یک خط هوایی عالی را انتخاب کردید مطمئن باشید، باید بلیط خود را نیز از یک مرجع مطمئن خریداری کنید. در ادامه به این مقوله می‌پردازیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ برای اینکه یک سفر هوایی آرام و بی‌دغدغه داشته باشید و از اینکه یک خط هوایی عالی را انتخاب کردید مطمئن باشید، باید بلیط خود را نیز از یک مرجع مطمئن خریداری کنید. دلیل اینکه چرا سفرمارکت را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب کنیم همین است؛ به این خاطر که بلیط خود را از سایتی خریداری کنیم که در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین و مطمئن‌ترین بلیط هواپیما را ارائه می‌دهد. سفرمارکت یک موتور جستجو برای سفر است و در کمترین زمان ممکن بهترین گزینه پرواز داخلی و خارجی ارائه شده توسط آژانس‌های گردشگری سراسر کشور را به شما نشان می‌دهد.
 
سفر با هواپیما؛ بهترین انتخاب
برای سفرهای طولانی و معمولا خارج از مرزها، می‌توان گفت تنها راه ممکن سفر با هواپیما است. هواپیما سریع‌ترین وسیله نقلیه دنیا است و البته راحت‌ترینشان. به‌علاوه هواپیما امن‌ترین راه برای سفر در جهان در نظر گرفته می‌شود. تعداد سوانح هوایی جدی که در طول تاریخ رخ داده‌اند کمتر از حوادثی است که در تصادفات اتومبیل یا قطار رخ داده است. سفر با هواپیما از زمانی که برنامه‌ریزی سفر خود را شروع می‌کنیم تا زمانی که در مقصد فرود می‌آییم، شامل یک فرآیند کامل است.

موضوعاتی که بیشتر مورد توجه گردشگرانی است که قصد سفر با حمل و نقل هوایی را دارند عبارتند از: مدارک و الزامات لازم برای سفر، انتخاب بهترین صندلی در هواپیما و پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط. هر خط هوایی، امکانات خاصی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و بخش بزرگی از اینکه شما بتوانید یک بلیط عالی متناسب با شرایط خود خریداری کنید، به مرجع خرید بلیطتان بستگی دارد. پس باید از یک سایتی بلیط خود را بخرید که از آن مطمئن باشید.
 


سفرمارکت چه مزیت‌هایی دارد؟ 
هزاران مسافر در ایران در طی سال به کمک سفرمارکت با اطمینان تصمیم می‌گیرند که بهترین گزینه برای پروازهای داخلی یا خارجی‌شان کدام است. با هر پرس و جو، سفرمارکت صدها سایت مسافرتی را جستجو می‌کند تا به مسافران اطلاعاتی را که برای یافتن پروازها، هتل‌ها، تورهای مسافرتی و موارد مربوط به گذراندن تعطیلات نیاز دارند، ارائه دهد. سفرمارکت این روزها در میان سایت‌های بی‌شماری که اقدام به ارائه چنین خدماتی می‌کنند، در میان کاربران جایگاه ممتازی کسب کرده است. این جایگاه که به حق برای سفرمارکت به دست آمده است، پیامد خدمات فوق‌العاده و مزیت‌هایی است که این سایت دارد.
 
سفری ارزان با سفرمارکت
از مزیت‌های فوق‌العاده سفرمارکت این است که می‌تواند شما را با ارزانترین هواپیما ممکن راهی سفر کند. گاهی پیش می‌آید که برای شما هزینه بیشتر از خدمات و کیفیت اهمیت دارد. در این هنگام سفرمارکت به کمک شما می‌آید. سفرمارکت با بهترین و معروف‌ترین خطوط هوایی کار می‌کند که برای فروش بیشتر خود تخفیفات بسیار جالبی را عرضه می‌کند.

همچنین در سایت یک تقویم قیمتی وجود دارد که طبق این تقویم، ارزانترین بلیط هواپیما در مسیری که مدنظر شماست مثلا سفر به دبی به نمایش درمی‌آید. کمترین قیمت‌ها در کل بازه یک ماهه هم با رنگ سبز مشخص می‌شوند و شما اگر زودتر از زمان نزدیک به روزی که قصد پرواز دارید به سایت سفرمارکت بروید، با مشاهده این تقویم قیمتی می‌توانید پروازی ارزان را رزرو کنید.
 
مقایسه قیمتی عمیق و کامل
 به طور کل، ویژگی ممتاز سفرمارکت که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند، امکان مقایسه قیمت بلیط هواپیما در سطوح عمیق‌تر است. شما می‌توانید در وهله اول پس از ورود به سفرمارکت پروازها را بر اساس قیمت مرتب کنید تا سایت آنها را از ارزان‌ترین تا گران‌ترین نمایش دهد. برای یافتن ارزان ترین پروازها، باید عواملی مانند زمان رزرو و زمانی که می خواهید سفر کنید را نیز در نظر بگیرید؛ اما این اتفاق ویژه‌ای نیست و تقریبا تمام سایت‌های مشابه چنین کاری را برای شما انجام می‌دهند.

سفرمارکت علاوه بر اینکه تمام قیمت‌های مربوط به تمام سایت‌های فروش را به شما نشان می‌دهد، مقایسه‌ای بین تمام بلیط‌های عرضه شده توسط یک سایت خاص نیز انجام می‌دهد تا با مشاهده ریزجزئیات انتخاب کنید.
 
پشتیبانی کامل و همه‌جانبه
از آنجایی که سفرمارکت یک بازار مجازی سفر است، خود فروشنده مستقیم خدمات سفر نیست و کاربر خرید سفر خود را از تامین‌کنندگان حاضر در این بازار انجام می‌دهند. از همین رو پشتیبانی سایت‌های تامین‌کننده هر کدام از خدمات سفر، در خدمت کاربران خواهد بود. علاوه بر این، سفرمارکت هم یک پشتیبانی کامل و در تمام روزهای هفته از افرادی که توسط سفرمارکت بلیط خود را خریداری می‌کنند دارد. در صورت خرید از سفرمارکت و بروز هرگونه مشکل، کارشناسان در حل مشکلات پیش آمده آماده به خدمت هستند.
 
امکان خرید بلیط چارتری در سفرمارکت
برای اینکه یک سفر ارزان را تجربه کنیم چندین راه وجود دارد. یکی از بهترین و متداول‌ترین راه‌ها، خرید بلیط چارتری است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که بلیط چارتر به چه نوع بلیط‌هایی اطلاق می‌گردد. شرایطی را متصور شوید که به طور مثال در آن یک آژانس گردشگری، یک هواپیمای مسافربری را برای یک سفر اجاره می‌کند. در این حالت اگر آژانس مربوطه نتواند تمام صندلی‌های هواپیما را در توری که تدارک دیده است بفروشد، اقدام به فروش صندلی‌های باقی‌مانده می‌کند.

این صندلی‌های باقی‌مانده در اغلب اوقات و نه همیشه با قیمت کمتری ارائه می‌شود تا اگر آژانس گردشگری چارترکننده به سودی دست نیافت، حداقل ضرری نکند. از آنجایی که سفرمارکت با تمام خطوط هوایی معتبر کشور و جهان و سایت‌های فروش آنلاین بلیط در ارتباط است، در هر سفر تمام بلیط‌های چارتری که وجود دارد را نشان می‌دهد. به فرض شما قصد دارید بلیط تهران مشهد را با قیمت کمتری خریداری کنید. سفرمارکت بلیط‌های سیستمی و چارتری این خط را به شما نشان می‌دهد و شما می‌‌توانید با قیمت کمتری در پرواز تهران به مشهد صندلی رزرو کنید. این مسئله و خرید یک بلیط ارزانتر در چند دقیقه، از دیگر دلایلی است که باید سفرمارکت را برای خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی انتخاب کنیم.
 
نحوه خرید بلیط در سفرمارکت
 
 
 
 
سفرمارکت به عنوان یک مرجع برای مقایسه آنلاین بلیط هواپیما، مسیر بسیار آسان و سریعی را برای رزرو بلیط هواپیما تدارک دیده است. برای این کار در ابتدا باید به نشانی اینترنتی سفرمارکت    www.safarmarket.com بروید یا اپلیکیشن سفرمارکت را نصب کنید. سفرمارکت در کنار بلیط هواپیما، بخش‌هایی نیز به رزرو تور، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه، طبیعت‌گردی و خرید بلیط قطار اختصاص داده است. شما باید بلیط هواپیما را انتخاب کنید. پس از ورود به این بخش، دو کادر مبدأ و مقصد سفر برای شما به نمایش درمی‌آید و شما باید آن را به‌علاوه تاریخ سفرتان وارد کنید.

در این هنگام تمام پروازهای موجود به ترتیب قیمت از کمترین به بیشترین به شما نشان داده می‌شود. پس از اینکه پروازتان را انتخاب کردید، باید روی دکمه نارنجی که روی آن نوشته شده، «خرید از بین چند سایت» را بزنید.
 
کلام آخر
سفرمارکت به عنوان مرجعی برای سفر و گردشگری، تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین خدمات ممکن را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهد تا کاربران بدون نیاز به جستجو در سایت‌های مختلف، هر آنچه برای رزرو یک بلیط لازم دارند را به صورت اجماعی در یک سایت مشاهده کنند. رزرو بلیط هوایما درسفرمارکت بسیار آسان است و این مهم‌ترین دلیل برای این سوال است که چرا سفرمارکت را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها