سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
لیست بهترین کتاب ها برای یادگیری طراحی سایت وردپرس و برنامه نویسی

مطالعه بهترین کتاب ها برای یادگیری طراحی سایت وردپرس و برنامه‌نویسی یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند مهارت بیشتری در این حوزه به دست بیاورید. با توجه به اینکه طراحی سایت یک حوزه بسیار گسترده است، قبل از وارد شدن به آن باید برای تولید محتوا و انجام خدمات طراحی سایت اطلاعات کافی داشته باشید. در ادامه به این مقوله می‌پردازیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ مطالعه بهترین کتاب ها برای یادگیری طراحی سایت وردپرس و برنامه‌نویسی یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند مهارت بیشتری در این حوزه به دست بیاورید. با توجه به اینکه طراحی سایت یک حوزه بسیار گسترده است، قبل از وارد شدن به آن باید برای تولید محتوا و انجام خدمات طراحی سایت اطلاعات کافی داشته باشید. برای شروع بهتر است لیست بهترین کتاب‌ها برای یادگیری طراحی سایت وردپرس و برنامه‌نویسی را داشته باشید تا بتوانید با استفاده از بهترین کتاب برای یادگیری طراحی سایت فعالیت خودتان را در حوزه طراحی سایت آغاز کنید.

چنانچه در یک شرکت طراحی سایت مشغول به فعالیت هستید و برای بهینه‌سازی سایت و تولید محتوا نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید به بهترین کتاب برای یادگیری طراحی سایت مراجعه کنید. ما در این نوشتار قصد داریم تعدادی از کتاب‌های آموزش طراحی سایت را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین کتاب برای یادگیری طراحی سایت
درست است که با پیشرفته تکنولوژی سیستم های آموزشی متنوعی ایجاد شده است؛ اما همچنان مانند گذشته استفاده از کتاب می‌تواند یکی از بهترین راه های آموزش و یادگیری باشد. شما می توانید برای یادگیری آموزش های طراحی سایت تولید محتوا و ... ویدیو های آموزشی مربوط به طراحی سایت و برنامه‌نویسی را دانلود کرده و تماشا کنید؛ اما با مطالعه کتاب هایی که به عنوان کتاب مرجع شناخته می شوند، می‌توانید اطلاعات مفهومی و عمیق تری به دست بیاورید. چند نمونه از بهترین کتاب ها برای یادگیری طراحی سایت وردپرس و برنامه‌نویسی عبارتند از:

کتاب Pdf آموزش کاربردی Html5,Css3
 


این کتاب یکی از بهترین کتاب های آموزش طراحی وب است که توسط آقایان مهرداد سلامی و بهنام نوبخت به نگارش در آمده است. در این کتاب اصول ابتدایی و ضروری برای افراد مبتدی که قصد شروع برنامه‌نویسی وب را دارند، آموزش داده می شود. این کتاب به عنوان یک منبع عالی برای افرادی است که قصد شروع حرفه جذاب و کاربردی طراحی وب سایت را دارند. در این کتاب یک پروژه علمی نیز قرار داده شده تا علاقمندان به طراحی وب سایت بتوانند از آن استفاده کنند.

 فهرست کتاب آموزش کاربردی شامل موارد زیر می شود.
 فصل اول مبانی طراحی سایت
فصل دوم استایل دهی به عناصر
فصل سوم css3
فصل چهارم نگاهی عمیق تر به css
فصل پنجم Html5
فصل ششم پروژه علمی
 کتاب Pdf آموزش کاربردی Html5,Css3 در سال ۱۴۰۱ و با فرمت pdf منتشر شده است. تعداد صفحات این کتاب ۲۲۷ صفحه بوده و به زبان فارسی نوشته شده است. این کتاب در موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده و موضوع آن شامل کتاب های آموزشی طراحی وب سایت می شود.

کتاب طراحی وب سایت از Html تا Php



کتاب طراحی وب سایت از Html تا Php یکی دیگر از بهترین کتاب های مربوط به حوزه برنامه‌نویسی و کامپیوتر است. نویسنده این کتاب آقای محمود خاوریان است که در این کتاب آموزش و معرفی Html css،php، css و Mysql پرداخته است. وب سایت ها و وبلاگ ها امروزه بسیار فراگیر شده اند. به همین خاطر افراد زیادی هستند که نیازمند یادگیری مفاهیم پایه در این حوزه می باشند. این کتاب به عنوان یک اثر آموزشی به کاربران کمک می کند تا سطوح ابتدایی تا پیشرفته آموزش های مورد نیاز خودشان را فرا بگیرند.
 در این کتاب سوالاتی که برای خوانندگان پیش می‌آید مطرح شده و افرادی که به هیچ وجه با html و php آشنا نیستند می توانند به راحتی با مطالعه این کتاب به فراگیری اصول طراحی وب مشتاق شوند. فهرست این کتاب شامل موارد زیر می شود.

مقدمه وب سایت های ایستا و پویا، آشنایی با مفاهیم اینترنتی، چگونه یک فایل html ایجاد کنم؟ چگونه در صفحه اینترنتی مطلب بنویسم؟ چگونه آن صفحه اینترنتی ایجاد شده را تغییر دهم؟ چگونه متن را به سر خط منتقل کنم و ...
این کتاب بیش از ۱۰۰ مطلب دارد که خوانندگان می‌توانند با استفاده از آن پاسخ تمام سوالات خود را درباره تولید محتوا و طراحی سایت به دست بیاورند. کتاب طراحی وب سایت از html تا php در سال ۱۳۹۲ و با فرمت EPUB منتشر شده است. زبان کتاب فارسی و تعداد صفحات آن ۲۲۲ صفحه است. موضوع این کتاب درباره آموزش طراحی وب سایت و همچنین کتاب های آموزش برنامه‌نویسی است.

کتاب طراحی گام به گام وب سایت


 
اگر شما هم در یک شرکت طراحی سایت فعالیت می کنید و برای انجام خدمات طراحی سایت و تولید محتوا نیاز به یک کتاب مرجع و راهکارهای کاربردی دارید، این کتاب را به شما معرفی می کنیم. آقای علی هندی ورکانه با نوشتن کتاب طراحی گام به گام وب سایت، از کدهای نسخه جاوا html، css و php استفاده کرده و تمامی مراحل تولید محتوا را از حالت ایستا تا حالت پویا بیان می کند. اگرچه کتاب طراحی گام به گام وب سایت ادعای طراحی وبسایت ندارد، اما بسیاری از مطالب کاربردی که ممکن است برای مخاطبان پیش آمده باشد را با زبانی ساده مطرح می کند تا همه افراد بتوانند از مرحله مقدماتی تا پیشرفته با html، php آشنا شوند.

کتاب طراحی گام به گام وبسایت اثر علی هندی ورکان در سال ۱۳۹۷ و با فرمت EPUB منتشر شده است. این کتاب زبان فارسی بوده و ۲۲۰ صفحه دارد. موضوع این کتاب آموزش طراحی وب سایت است و دارای فهرستی طولانی از روش های آشنایی با مفاهیم رایج در طراحی وب و اینترنت است.

کتاب pdf طراحی صفحات وب به زبان ساده
این کتاب توسط نورالله کریم تبار احمد چالی نوشته شده است. زبان ساده و گویای این کتاب باعث می‌شود تا افراد مبتدی هم بتوانند به سادگی مثال های نویسنده را درک کنند و بدون هیچ پیش زمینه برنامه‌نویسی با صفحات وب و نحوه طراحی آن ها آشنا شوند. نوشتن این کتاب دو سال طول کشیده است و نویسنده تلاش خود را انجام داده تا با زبانی ساده و گویا نحوه طراحی وب سایت را آموزش دهد. تمام دانشجویانی که در رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات تحصیل می کنند و یا علاقه مند به یادگیری طراحی وب سایت و تولید محتوا هستند می توانند با مطالعه این کتاب آموزش های ارزشمندی را به دست آورند.

 در بخش اول کتاب مباحث مربوط به آموزش زبان html برای اسکلت بندی و طراحی وب سایت ارائه شده است. بخش دوم نیز شامل زبان css بوده که برای سبکی دادن به عناصر html مورد استفاده قرار می گیرد. بخش سوم کتاب نیز نسخه جاوا را آموزش می دهد. بخش چهارم کتاب نیز زبان asp و نحوه ارتباط آن با پایگاه داده SQServer را آموزش می دهد. در نهایت در آخر بخش چهارم این کتاب، ابزار های مربوط به فناوری معرفی شده اند. نویسنده در این کتاب برای تمام مطالب یک مثال ذکر کرده و یک نمونه تصویری برای هر مثال موجود است.
در بخش پنجم کتاب نیز شما می‌توانید مراحل ایجاد یک سایت پویا را به صورت گام به گام از ابتدا تا انتها مطالعه کنید. فهرست این کتاب شامل ۲۱ فصل است و تمامی آموزش های لازم از مراحل ابتدایی تا پیشرفته را برای علاقه مندان به طراحی صفحات وب به زبان ساده ارائه نموده است. این کتاب توسط انتشارات فناوری نوین و در سال ۱۳۹۸ با فرمت pdf به چاپ رسیده است. زبان این کتاب فارسی بوده و تعداد صفحات آن ۲۳۳ صفحه است.

برچسب هاطراحی وبسایت,بهترین شرکت طراحی سایت,خدمات طراحی سایت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها