شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
مهلت ارسال اثر به جشنواره داستان «نقش آفرینی زن مسلمان ایرانی» تمدید شد

مهلت ارسال اثر به جشنواره داستان کوتاه «نقش آفرینی زن مسلمان ایرانی» تا 24 آبان‌ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان‎‌رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، فریده سلطانی مدیر مسئول موسسه فرهنگی بانوان ناشر و اهل قلم گفت: نویسندگان می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 24 آبان ماه امسال به نشانی اینترنتی ab.nasher@yahoo.com ارسال نمایند.

فراخوان جشنواره داستان کوتاه «نقش‌آفرینی زن مسلمان ایرانی» با محور جایگاه الگویی بانوان در تاریخ‌سازی، جهاد پایداری، اجتماع، خانواده، فرهنگ، هنر و رسانه منتشر شده بود.

هر نویسنده می‌تواند با ارسال یک داستان کوتاه (حداکثر ۵۰۰۰ کلمه) در این رقابت شرکت کند و آثار ارسالی نباید پیش از این در مسابقه یا برنامه عمومی شرکت داده شده باشند.

داستان‌ها باید به زبان فارسی در فایل word نوشته و ارسال شوند و نویسندگان باید آثار خود را به نشانی اینترنتی ab.nashr@yahoo.com ارسال کنند.

از میان آثار این جشنواره سه اثر به‌عنوان برگزیده انتخاب خواهد شد که اثر نخست مبلغ ۷ میلیون تومان، اثر دوم ۵ میلیون تومان و اثر سوم ۳ میلیون تومان را به همراه تندیس و لوح تقدیر دریافت می‌کنند.

مراسم پایانی این جشنواره و معرفی آثار برتر در آذرماه امسال برگزار و همزمان با این آیین داستان‌های منتخب در قالب کتاب چاپ و رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها