پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
«اعتماد به نفس: به روایت مدرسه دوباتن» منتشر شد

نشر کرگدن به‌تازگی کتاب دیگری از مجموعه مدرسه زندگی با عنوان «اعتماد به نفس: به روایت مدرسه دوباتن» اثر آلن دوباتن و ترجمه صفورا رهبری را منتشر و به بازار نشر کشور عرضه کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشر کرگدن به‌تازگی کتاب دیگری از مجموعه مدرسه زندگی با عنوان «اعتماد به نفس: به روایت مدرسه دوباتن» اثر آلن دوباتن و ترجمه صفورا رهبری را با شمارگان هزار نسخه، در ۱۱۲ صفحه و با قیمت ۴۵ هزار تومان منتشر و به بازار نشر کشور عرضه کرده است.
مدرسه زندگی یک مؤسسه آموزشی با تمرکز بر زندگی بهتر و عاقلانه‌تر است که در سال 2008 توسط فیلسوف آلن دو باتن با همکاری تعدادی از نویسندگان و هنرمندان تأسیس شد.
در معرفی کتاب آمده است: «خبرهایی دربارۀ موفقیت از درودیوار می‌بارد و همۀ این خبرها دست‌به‌دست هم داده‌اند تا موفقیت را آسان‌تر از چیزی که واقعاً هست جلوه دهند – و بنابراین، بی‌آنکه خبر داشته باشیم، اعتمادبه‌نفسی را که می‌توانیم در مقابله با موانع در خودمان ایجاد کنیم ویران می‌کنند.
آدم‌های جدی معمولاً از اهمیت اعتمادبه‌نفس غافل‌اند: وقت خیلی زیادی صرف می‌کنیم تا مهارت‌های فنی بیاموزیم و وقتی بسیار اندک صرف می‌کنیم تا تنها قابلیتی را که کمک می‌کند از آن مهارت‌ها در زندگی استفاده کنیم به کار ببندیم.
راه رسیدن به اعتمادبه‌نفسِ بیشتر این نیست که به خودمان اطمینان بدهیم شأن و منزلتی داریم، بلکه این است که با مسخره بودن محتوم ذاتمان سازگار شویم. راه رسیدن به اعتمادبه‌نفس بیشتر با اجرای این آیین آغاز می‌شود که هر روز صبح به‌طور جدی، قبل از اینکه روزمان را آغاز کنیم و از خانه بیرون برویم، به خودمان بگوییم آدمی بی‌شعور، کودن، احمق و خنگ‌ایم. آن‌وقت یکی دو تا حماقتِ بیشتر دیگر زیاد مهم نیست.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها