شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
پوستر هفته ملی کودک ۱۴۰۱ منتشر شد

پوستر هفته ملی و روز جهانی کودک سال ۱۴۰۱ با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» طراحی و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این پوستر با توجه به شعار این هفته طراحی شده است، شعاری که سال گذشته نیز برای هفته ملی کودک انتخاب شده بود.

محسن میرزایی طراح و گرافیست این پوستر گفت: در طراحی پوستر هفته ملی کودک سعی کردم به این موضوع بپردازم که شادی و بازی کردن حق هر کودکی در هر موقعیت مالی، جسمی و... است و کودکان در هر شرایطی حق دارند که بازی کنند و شاد باشند.

میرزایی در ادامه افزود: با توجه به شعار هفته ملی کودک امسال، سعی کردم رنگ‌های شاد و پرانرژی در طرح استفاده کنم و عناصری مثل پرنده، پروانه، گل، خرگوش و... حس شاد بودن و امیدوار بودن به آینده را تداعی می‌کند.

طراح پوستر هفته ملی کودک گفت: ایده اصلی پوستر این است که همه کودکان، چه بانیازهای ویژه، چه فقیر، چه بچه‌های کار و همه حق طبیعی‌شان است که کنار هم شاد باشند و بازی کنند و برای ما بزرگ‌ترها هم یک الگوست که کودکان فارغ از هر موقعیتی با همدیگر دوست می‌شوند و بازی می‌کنند.

او در پایان یادآور شد که سعی کردم شادی و انرژی را در طرح پوستر نشان بدهم و این شادی می‌تواند در زندگی بزرگ‌ترها، والدین و خانواده‌ها انتقال پیدا کند و مسری باشد.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۱ روزهای ۱۶ تا ۲۲ مهر در تهران و سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها