چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
وبینار «خواندن دیجیتال؛ پیوندهای اجتماعی و پیامدهای فرهنگی» برگزار می‌شود

پنجمین جلسه از سلسله وبینارهای فراملی «خواندن دیجیتال و ادبیات الکترونیک» با عنوان «خواندن دیجیتال؛ پیوندهای اجتماعی و پیامدهای فرهنگی» با سخنرانی ماریان ولف، مدیر مرکز نارسایی های خواندن در دانشگاه UCLA، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، پنجمین جلسه از سلسله وبینارهای فراملی «خواندن دیجیتال و ادبیات الکترونیک» با عنوان «خواندن دیجیتال؛ پیوندهای اجتماعی و پیامدهای فرهنگی» به دبیری هما یزدانی، کارشناس پژوهش نهاد  امروز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه ساعت 13 برگزار می‌شود.
 
ماریان ولف (Maryanne Wolf)، استاد دانشکده آموزش و علوم اطلاعات دانشگاه UCLA و متخصص نارساخوانی و سوادآموزی و سیامک محبوب، دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دانشگاه خوارزمی و استادیار گروه علوم داده و هوش مصنوعی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سخنرانان این نشست خواهند بود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند چهارشنبه ۳۰ شهریورماه ساعت ۱۳ از طریق صفحه اسکای روم به آدرس skyroom.online/ch/researchpl/webinar در این برنامه شرکت کنند. همچنین صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl، پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد www.iranpl.ir   و صفحه اینستاگرام نهاد @iranlibraries به صورت زنده این برنامه را پوشش خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها