یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
با اولین خرید کتاب از بوکلند ۲۵ درصد تخفیف بگیرید

کتابفروشی آنلاین بوک‌لند از آن دست فروشگاه‌های اینترنتی کتابی‌ست که فعالیتش را در کنار شعب بوک‌لند شروع کرده است. بوکلند به همین مناسبت برای اولین خرید آنلاین کتاب از سایت اینترنتی خود 25 درصد تخفیف درنظر گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این کمپین ادامه مطلب را بخوانید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ در این هنگامه‌ی غوغا و ازدحام روزافزون، وقتی که فنجانی چای یا قهوه آماده می‌کنیم و در پناه خانه خستگی از تن بیرون می‌کنیم، فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به دور از غلغله‌ی شهر و خستگی مضاعف بتوانیم جست‌وجو کنیم و با تامل انتخاب کنیم. کتابفروشی آنلاین بوک‌لند از آن دست فروشگاه‌های اینترنتی کتابی‌ست که فعالیتش را در کنار شعب بوک‌لند شروع کرده است. به این معنی که مشتریان عزیز می‌توانند خریدشان را هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت انجام دهند. بوکلند به همین مناسبت برای اولین خرید آنلاین کتاب از سایت اینترنتی خود 25 درصد تخفیف درنظر گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این کمپین ادامه مطلب را بخوانید.

با بوکلند بیشتر آشنا شوید
بوک‌لند با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فروش کتاب و محصولات فرهنگی آزمون‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و با اتکا و اطمینان از همین تجربیات قدم در راه تاسیس یک فروشگاه خرید آنلاین کتاب و محصولات فرهنگی گذاشت تا بتواند علاقه‌مندان و دلبستگان کتاب را هم قدمی به خود نزدیک کند و هم دسترسی آسان به کتاب و محصولات فرهنگی را برای علاقه‌مندان فراهم کند.
فروشگاه آنلاین کتاب و محصولات فرهنگی بوک‌لند به مثابه یک کتابخانه‌ی بزرگ و کامل هر لحظه از شبانه‌روز در دسترس است، می‌توان با آسودگی در آن چرخ زد، کتاب‌ها را رصد کرد، بازبینی کرد و مناسب‌ترین انتخاب را انجام داد.


 
فروشگاه در بخش بلاگ و همچنین پروفایل هر کتاب در تلاش است معرفی‌های مختصر و مفصل پیش روی مخاطب قرار بدهد تا او را در خرید کتاب روانشناسی و سایر دسته‌بندی‌های کتاب یاری رساند.
سعی و اهتمام این فروشگاه همواره این است تا با ایجاد انگیزه‌ برای خرید کتاب در ارتقای فرهنگی جامعه و بالا بردن سرانه‌ی مطالعه خدماتی ارائه کند و حالا با تعلق ۲۵ درصد تخفیف به نخستین «خرید آنلاین کتاب» مخاطبان را در این مسیر حمایت می‌کند.

برای «خرید آنلاین کتاب» می‌توانید به سایت Bookland.ir مراجعه کنید، خرید بسیار ساده است و تنها با چند کلیک اتفاق می‌افتد و ارسال کتاب یک تا سه روز در تهران و سه تا شش روز کاری به شهرستان انجام می‌شود. در بوک‌لند امکان بازگرداندن و تعویض کتاب وجود دارد.

برای خرید ابتدا شماره‌ی تماس خود را در بخش ورود (عضویت) ثبت کنید و پس از آن یک کد تایید برای شماره‌ی واردشده ارسال خواهد شد، با درج آن در نوار مربوطه می‌توانید نسبت به خرید کتاب اقدام کنید.
هر اطلاعاتی که از کتاب‌های مورد نظرتان دارید می‌توانید در نوار جست‌وجو وارد کنید و آن را بیابید؛ عنوان کتاب، نام نویسنده، نام انتشارات، مترجم.
دسته‌بندی‌های کتاب شامل کتاب بزرگسال و کتاب کودک و نوجوان است.

اصلی‌ترین فیلترهایی که برای خرید کتاب کودک و نوجوان ارائه شده با توجه به گروه سنی است و برای کتاب بزرگسال با توجه به گروه‌بندی‌هایی چون ادبیات داستانی، روانشناسی، هنر، تاریخ، مدیریت و اقتصاد و ... است. معرفی و کمک به خرید رمان از بخش‌های مهم سایت است. مسیر بوک‌لند هرچه همراه شدن و ارائه‌ی خدمات ویژه برای کتاب‌دوستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها