دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
برگزاری نشست علمی «سفرنامه‌های عتبات عالیات از دوره صفوی تا روزگار معاصر»

​هم‌زمان با گشایش نمایشگاه «ایران و عتبات عالیات به روایت آثار گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک» نشست علمی «سفرنامه‌های عتبات عالیات از دوره صفوی تا روزگار معاصر» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتابخانه و موزه ملی ملک، نشست علمی «سفرنامه‌های عتبات عالیات از دوره صفوی تا روزگار معاصر» را با همکاری انجمن همگرایی مواریث تمدن ایرانی، در آستانه اربعین حسینی و به منظور احیای یاد و خاطره سفری چهل‌روزه که مسافران آن با سفر خود، تاریخ اسلام را جاودان کردند و سفرنامه خود را بر تارک تاریخ نوشتند، برگزار می‌کند.

نشست علمی «سفرنامه‌های عتبات عالیات از دوره صفوی تا روزگار معاصر» در روز چهارشنبه 23 شهریور 1401 خورشیدی از ساعت 16:30 تا ساعت 18:30 در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برگزار خواهد شد. دبیر علمی نشست دکتر نادر کریمیان سردشتی خواهد بود.

این نشست، بستری برای ارایه دستاوردهای تازه علمی در این گستره خواهد بود. پژوهشگران در این نشست مقاله‌های خود را در گستره موضوعی «سفرنامه‌های تاریخی عتبات عالیات» ارایه خواهند داد.

نمایشگاه «ایران و عتبات عالیات به روایت آثار گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک» نیز هم‌زمان با این نشست در نگارخانه کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش خواهد یافت.

کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ و تمدن را به حضور در نشست علمی «سفرنامه‌های عتبات عالیات از دوره صفوی تا روزگار معاصر» فرامی‌خواند. این نشست در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، خیابان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها