دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
مجموعه شش‌جلدی «داستان‌های روباه» برای بچه‌های بازیگوش و باهوش

مجموعه شش‌جلدی «داستان‌های روباه» نوشته کورِی تِیبِر با ترجمه معصومه نفیسی از سوی کتاب‌های زرافه برای گروه سنی «ب» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ مجموعه شش‌جلدی «داستان‌های روباه» نوشته کورِی تِیبِر با ترجمه معصومه نفیسی از سری کتاب‌های مطالعه مشترک با کودک از سوی کتاب‌های زرافه برای گروه سنی «ب» (سال‌های آغازین دبستان) منتشر شد.

این مجموعه، به دلیل استفاده از کلمات ساده و ترجمه روان و همچنین پرداختن به موضوعاتی مناسب گروه سنی 6+ سال با عنوان «اولین کتابی که من می‌توانم بخوانم» شناخته می‌شود و برای مطالعه مشترک با یک کودک انتخاب مناسبی است.
هر یک از جلدهای این مجموعه به موضوع متفاوتی پرداخته و شخصیت اصلی همه آنها روباهی بازیگوش و زیرک است که می‌خواهد مساله‌ای را به شیوه خودش حل کند. بنابراین کودک با مطالعه هر داستان به صورت غیرمستقیم توانایی حل مساله و مواجه شدن با چالش‌ها را می‌آموزد.
عناوین این مجموعه شش‌جلدی عبارت است از: «روباه می‌خواهد ببر باشد»، «روباه در شب»، «روباه دیرش شده»، «روباه و جنگ با زمستان»، «روباه و مسابقه پرش» و «روباه و گردش با دوچرخه».

مجموعه مصور «داستان‌های روباه» به نویسندگی و تصویرگری کوری تِیبِر با ترجمه معصومه نفیسی برای گروه سنی «ب» (سال‌های آغاز تا پایان دبستان) از سوی کتاب‌های زرافه (دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای‌ شرق) منتشر شده است. این مجموعه علاوه‌بر نسخه کاغذی، نسخه الکترونیک هم دارد که از طریق پلتفرم‌های کتاب الکترونیک قابل دریافت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها