شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
ویژه‌برنامه فرهنگی «زنان و مقاومت در امتداد اربعین» برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه فرهنگی «زنان و مقاومت در امتداد اربعین» توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران و همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی ویژه‌برنامه فرهنگی «زنان و مقاومت در امتداد اربعین» توسط اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان تهران و با مشارکت بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش؛ با سخنرانی طاهره زرنگار، مدرس و عضو هیأت علمی دانشگاه و با حضور خانواده شهید مدافع حرم، روح‌الله قربانی، جمعی از شاعران، نویسندگان، کتابداران و اصحاب رسانه روز یکشنبه ۲۰ شهریور ماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در سالن جلسات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.

معرفی و مروری بر کتاب حکایت زخم‌ها توسط نویسنده اثر الهه آخرتی و شعرخوانی مژده پاک‌سرشت شاعر دو زبانه (فارسی و عربی) از جمله برنامه‌های شاخص این نشست است.

این برنامه با مشارکت بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش، ستاد مرکزی اربعین حسینی و مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این ویژه‌برنامه می‌توانند فردا یکشنبه ۲۰ شهریورماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح به کتابخانه مرکزی پارک شهر به نشانی خیابان بهشت، ورودی درب چهار پارک شهر، سالن جلسات کتابخانه مراجعه کنند و یا از طریق لینک Skyroom.online/ch/nahaad/tehran به صورت مجازی در این نشست حضور پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها