جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مواکب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بازدید کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ادای احترام به شهدای یادمان هویزه از مواکب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مرز چزابه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا )در خوزستان،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مرز چزابه ،از مواکب فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بازدید و شرایط خدمت رسانی به زائران اربعین را مورد  بررسی قرار داد.

محمد مهدی اسماعیلی در این بازدید اربعین را محور وحدت و نقطه اتصال ملت های مسلمان و جهان دانست و بیان کرد: خدمت به زوار اربعین حسینی افتخاری بزرگ و وصف نشدنی  است.

اسماعیلی ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از تلاش‌های بی وقفه همکاران خود در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد:امسال با تلاش همکاران از شرفی تربت نقطه کشور تا کربلایی معلی  فرهنگ حسینی را ترویج دادند.
 
وی همچنین امکانات فرهنگی و زیرساختی مستقر در مرز را مورد بررسی قرار داده و  از برنامه‌های اجرایی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مواکب مستقر در مرز چذابه همچون: موکب فرهنگی متشکل از: موکب کتاب، بخش کودک و نوجوان ، نمایشگاه عکس، نمایشگاه خوشنویسی و اجرای تعزیه بازدید کرد.

یادآوری می‌شود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 17و18شهریور ماه میهمان استان خوزستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها