یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
انتصاب جدید در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

اعضای هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان زهره مسکنی را به‌ عنوان دبیر کمیته روابط عمومی این انجمن انتخاب کردند. 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اعضای بیست‌وپنجمین هیئت مدیره‌ انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در نخستین جلسات دوره جدید، زهره مسکنی را به‌عنوان دبیر کمیته روابط عمومی این انجمن انتخاب کردند. راه‌اندازی کمیته‌های مختلف به منظور انجام اقدامات مفید و مؤثر در راستای اهداف انجمن از سیاست‌های هیئت مدیره جدید این نهاد ادبیات کودک و نوجوان است. 

در حکم انتصاب زهره مسکنی به‌عنوان دبیر کمیته روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به امضای عباس جهانگیریان، رئیس هیئت مدیره این انجمن آمده است:
«نظر به تخصص، توانمندی و تجربه‌های ارزشمند شما در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی، بر اساس پیشنهاد دبیر انجمن و تصویب هیئت مدیره، به موجب این حکم به سمت دبیر کمیته روابط عمومی منصوب می‌شوید...»

در این جلسه علاوه بر رئیس، سایر اعضای هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان از جمله مهدی حجوانی، معصومه انصاریان، مرجان فولادوند، سیدعلی کاشفی‌خوانساری، شهلا انتظاریان، سولماز خواجه‌وند و مناف یحیی‌پور از بازرسان دوره جدید انجمن حضور داشتند. 

زهره مسکنی، نویسنده، شاعر و روزنامه‌نگار ایرانی است که طی دوره بیست‌وچهارم انجمن نویسندگان کودک و نوجوان نیز به عنوان دبیر کمیته روابط عمومی مسئولیت امور رسانه‌ای این انجمن را بر عهده داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها