چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
خاطرات شهید رجایی برای اسپانیولی زبان‌ها

کتاب «فرزند ملت» به قلم سید عباس موسوی با محوریت شخصیت شهید محمدعلی رجایی به زبان اسپانیولی با همکاری انتشارات راه یار و انتشارات فانوس دریایی روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در سالروز شهادت شهید محمدعلی رجایی، نخستین کتاب خاطرات و زندگی وی، ویژه مخاطبان آمریکای لاتین به زبان اسپانیولی منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب «فرزند ملت» با همکاری مشترک انتشارات راه یار و انتشارات بین المللی (اسپانیولی) فانوس دریایی با هدف آشنا کردن مخاطبان اسپانیایی زبان با سبک زندگی این رئیس جمهور شهید تهیه و در اختیار مخاطبان اسپانیایی زبان آمریکای لاتین قرار گرفته است.

این اثر به قلم سیدعباس موسوی از منابع فارسی جمع‌آوری و پس از به‌روزرسانی به زبان اسپانیولی ترجمه شده است و پس از ویراستاری توسط خانم انخلیا ماریا روخاس از کشور کلمبیا و سید سعید شاهمرادی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب مورد نظر که در ۱۷۲ صفحه تنظیم شده، به خاطراتی از شهید رجایی در محیط خانه و خانواده، کار، تلاش‌ها و مجاهدت‌های وی در دوران زندان، خاطرات دوران معلمی، خصوصیات شخصیتی، سبک زندگی ساده و بی آلایش، نامه‌ها و سخنرانی‌های ایشان از جمله سخنرانی ایشان در سازمان ملل می‌پردازد.

این کتاب هم اکنون از سوی انتشارات فانوس دریایی در اختیار مخاطبان آمریکای لاتین قرار گرفته است.

پیش از این اثری در زمینه معرفی شهید رجایی به زبان اسپانیولی منتشر نشده بود و این اثر نخستین کتابی است که به این موضوع می‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها