شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
هادی مقدم‌دوست مهمان این هفته «اقیانوس آرام»

هادی مقدم‌دوست، نویسنده و کارگردان این هفته مهمان برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» است که از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه دو می‌رود. 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مهمان‌های هفته هشتم برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» که هر هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت 18 روی آنتن شبکه دو می‌رود، به ترتیب هادی مقدم‌دوست، نویسنده و کارگردان، حجت‌الاسلام علی سرلک، کارشناس مذهبی، عطیه شاپوری، پرستار و حمیدرضا قادری، پزشک خواهند بود.

هادی مقدم‌دوست، فیلمنامه آثاری همچون «شعله‌ور»، «هیهات»، «آرایش غلیظ» و مجموعه‌های تلویزیونی «وضعیت سفید» و «سرباز» را نوشته است و کارگردانی چند اثر مانند فیلم سینمایی «سر به مهر» را نیز در کارنامه فعالیت هنری خود دارد.

«اقیانوس آرام» با محور قرار دادن نوجوان‌ها تلاش می‌کند به دغدغه‌های هویتی آن‌ها پاسخ دهد و با بازگو کردن تجربیات نوجوانی افراد موفق، به انتقال تجربه کمک کند.

فصل چهارم این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی هادی نعمت‌اللهی و رضا محبی هر هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت 18 روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت 11 و سی‌دقیقه پخش می‌شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها