شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران میزبان اسماعیل باستانی می‌شود

پاتوق کتاب «یکشنبه‌های کتاب و کتابخوانی» فرهنگسرای خاوران این بار با حضور اسماعیل باستانی، شاعر، نویسنده و تهیه‌کننده رادیو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاوران، پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران به صورت هفتگی یکشنبه‌ها، با حضور علاقه‌مندان به کتاب برگزار می‌شود. این محفل کتاب فرصتی برای مخاطبان به ویژه کودکان ‌‌و نوجوانان علاقه‌مند به حوزه کتاب و کتابخوانی است تا با نویسندگان و افرادی که فعال حوزه کتاب به شمار می‌روند از نزدیک به گفت‌وگو بپردازند.

پاتوق کتاب تاکنون میزبان نویسندگان و فعالان حوزه کتاب همچون مصطفی رحماندوست، احمد ابوالفتحی، الهام فلاح، مالک شجاعی‌جشوقانی، حمید سلیمی، حمیدرضا شکارسری و محیا ساعدی بوده و این هفته نیز پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران میزبان اسماعیل باستانی شاعر، نویسنده و گوینده رادیو است.

اسماعیل باستانی متولد سال 62 و دارای تحصیلات در رشته‌های علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری است که از سال ۸۲ وارد سازمان صداوسیما شده و از سال ٨۵ همكاری خود را با رادیو تهران به‌عنوان نویسنده و تهیه‌كننده آغاز كرده است.

اسماعیل باستانی، شاعر، نویسنده، مجری تلویزیون، برنامه‌ساز و تهیه‌کننده رادیو است و تاکنون کتاب‌های «تهران لوبیتل چشم‌های تو» و «عوارض جانبی» از وی به چاپ رسیده است. همچنین کتاب‌های صوتی و پادکست‌های فراوانی با تهیه‌کنندگی، گویندگی و نویسندگی اسماعیل باستانی منتشر شده است.

پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران با اجرای مجریان، مرتضی پرنیان و مهسا شمسیان پیرامون شعر و ادبیات کودک و نوجوان و بزرگسالان، یکشنبه (6 شهریور‌ماه) ساعت 17 با حضور اسماعیل باستانی برگزار می‌شود.
 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها