پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» رونمایی می‌شود

«سیزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» از سوی موسسه‌ پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، این مراسم روز چهارشنبه ۹ شهریور از ساعت 10 و 30 دقیقه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

«مهاجر سرزمین آفتاب» سرگذشت یگانه مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس، خانم «کونیکو یامامورا» است که در سنین جوانی پس از آشنایی با معارف دین مبین اسلام و ازدواج با یک جوان مؤمن ایرانی، آیین شینتو را کنار گذاشت و به دین اسلام و مذهب تشیع گروید و نام «سبا بابایی» را برای خود برگزید.

این کتاب به قلم حمید حسام و همکاری مسعود امیرخانی در ۲۴۸ صفحه نوشته و از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شده است.

پیش از این دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در همایش‌های جداگانه‌ای از نویسندگان و راویان کتاب‌های «نورالدین پسر ایران»، «پایی که جا ماند»، «لشکر خوبان»، «من زنده‌ام»، «آن بیست‌وسه نفر»، «وقتی مهتاب گم شد، گلستان یازدهم، دختر شینا، آب هرگز نمی‌میرد»، «فرنگیس»، «در کمین گل سرخ»، «مربع‌های قرمز»، «عصرهای کریسکان»، «تنها گریه‌کن» و «حوض خون» تقدیر کرده و یادداشت‌ها و تقریظ‌های رهبر انقلاب اسلامی را بر این کتاب‌ها منتشر کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط