سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کتابت فرازهای منتخب زیارت ناحیه مقدسه با حضور 40 هنرمند خوشنویس

کارگاه هنری نگارش فرازهای منتخب زیارت ناحیه مقدسه باحضور بیش از40 نفراز هنرمندان در زمینه خوشنویسی و نقاشی خط برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کارگاه هنری فرازهایی از زیارت ناحیه مقدسه به مناسبت ماه محرم و ترویج فرهنگ عاشورایی در بین شهروندان و توسعه فرهنگ دعا، نیایش و ارتباط با خدا با بهره گیری از متون ارزشمند دینی همچون زیارت ناحیه مقدسه با حضورهنرمندان خوشنویسی برگزار می شود.

آثار این هنرمندان پس از خوشنویسی و نقاشی خط بصورت دوره ای در نگارخانه ها و گالری های منتخب در قالب نمایشگاه در معرض دید هنرمندان و علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

آثار ارائه شده در ورک شاپ سوگنامه بهمراه سایرآثاری که به دبیرخانه ارسال شده است داوری گردیده و به پنج نفر از هنرمندان که بهترین آثار را ارائه کرده باشند جوایز نقدی بهمراه لوح تقدیر تقدیم خواهد شد.

این زیارت از آن جهت انتخاب شده است که حضرت مهدی عجل الله ، زیارت ناحیه مقدسه را برای جد بزرگوارشان حضرت سیدالشهداء به عنوان زیارت نامه ای بی نظیر توقیع و صادر فرموده اند که سراسر از جزئیات واقعه کربلا و مصائب آن حضرت نقل شده است.

علاقه‌مندان می توانند برای شرکت  در این رخداد هنری روز چهارشنبه ۲ شهریور ماه ساعت ۱۶ در خانه فرهنگ ایرانسرا واقع درضلع شرقی میدان آزادی ،داخل زیر گذر عابر پیاده، ابتدای خیابان آزادی مراجعه کنند وبرای  کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66039873 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها