جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
حسینیه کتاب در کاشان برپا شد

رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشان گفت: حسینیه کتاب با محوریت کتاب «آینه در کربلاست» با حضور نویسنده این کتاب در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، زینب سادات واسعی گفت: حسینیه کتاب با محوریت کتاب  "آینه در کربلاست" و اعضای کتابخانه عمومی، کتابداران کتابخانه های عمومی کاشان در کتابخانه عمومی ملامحسن فیض کاشانی برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشان افزود: در این برنامه که با هدف ترويج فرهنگ حسينی به همت اداره کتابخانه های عمومی کاشان برگزار شد، محمدرضا سنگری؛ محقق، پژوهشگر، نویسنده و شاعر ادبیات آئینی و عاشورایی به بررسی یکی از کتب تالیفی خود با عنوان " آینه در کربلاست"پرداخت.

واسعی ادامه داد: کتاب "آینه در کربلاست"  پژوهش و نگارشی نو در بازشناخت نهضت عاشورا،  ترکیبی از روایت، تطبیق، تحلیل و تذکر، سیر تاریخی حوادث و رویدادهای واقعه کربلا است. این اثر، هم چگونگی  و هم دلیل این واقعه را بیان می کند. 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی کاشان افزود: این کتاب در ۴۱ بخش تنظیم شده است و در پایان هر بخش، نکته ها و آموزه هایی ارائه شده اند که فرصتی برای عبرت آموزی و تنبیه و تذکر است.

واسعی ادامه داد:  نویسنده این روش نگارش را مبتنی بر روش قرآن عنوان کرده است چرا که قرآن در طرح قصص و سرگذشت اقوام و تمدن ها و رویدادها همواره به عبرت و تذکر و موعظه توجه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها