جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
بازدید وزیر فرهنگ از پروژه نیمه تمام فرهنگی هنری شهرستان کردکوی

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که در ادامه سفرهای استانی خود امروز جمعه بیست و هشتم مرداد ماه وارد استان گلستان شده است در بدو ورود به این استان با حضور در شهرستان کردکوی از پروژه نیمه تمام فرهنگی هنری این شهرستان به صورت میدانی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که روز گذشته پنجشنبه در ادامه سفرهای استانی خود در شهرستان های غرب استان تهران حضور پیدا کرده بود از صبح امروز جمعه بیست و هشتم مردادماه نیز وارد استان گلستان شد.

وزیر فرهنگ در بدو ورود به استان گلستان ضمن بازدید از مجتمع فرهنگی شهرستان کردکوی در جریان روند آماده سازی این مجتمع قرار گرفت.

گفتنی است، بازدید از پروژه تالار مرکزی شهرستان گرگان، حضور در نماز جمعه و سخنرانی بین خطبه ها، بازدید از مجموعه تالار فخرالدین اسعد گرگانی، دیدار با خانواده شهید هنرمند جواد پای و حضور در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در شهرستان گنبدکاووس بخشی از برنامه های سفر استانی وزیر فرهنگ به استان گلستان است.

در این سفر دکتر سید محمود اسلامی معاون توسعه و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد مهدی اسماعیلی را همراهی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها