جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
آغاز تکمیل پروژه نیمه تمام تالار مرکزی گرگان

پروژه نیمه تمام تالار مرکزی گرگان در قالب یکی مصوبات سفرهای استانی وزیر فرهنگ به استان گلستان به زودی در مسیر تکمیل قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سید محمود اسلامی معاون توسعه و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر استانی امروز وزیر فرهنگ به استان گلستان با اعلام این خبر گفت:تکمیل پروژه های نیمه تمام فرهنگی هنری در سراسر استان های کشور یکی از اهداف مهم وزارت فرهنگ در دوره جدیدا است که وزیر محترم فرهنگ در سفرهای استانی به عنوان یکی از کارویژه های سفر استانی به آن توجه می کند. 

به گفته وی تمامی پروژه های فرهنگی بالای ۵۰ درصد سازه در سراسر کشور در قالب طرح های ناتمام فرهنگی سفرهای ریاست محترم جمهور شامل این طرح خواهند شد. 

وی افزود: تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهرستان کردکوی نیز یکی از این پروژه های نیمه تمام فرهنگی است که با دستور امروز وزیر فرهنگ در سفر به این شهرستان به زودی منابع مالی برای اتمام پروژه و بهره برداری کامل از این مجتمع فرهنگی مصوب و اعطا خواهد شد.

*بهسازی تالار تاریخی گرگان*
به گفته اسلامی بازسازی تالار فخر الدین اسعد گرگانی به عنوان یکی از آثار فاخر ملی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت.

 معاون توسعه منابع  انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که وزیر فرهنگ را در سفر استانی به استان گلستان همراهی می کند در حاشیه دیدار از تالار چند منطوره فرهنگی هنری فخر الدین اسعد گرگانی با اعلام این خبر افزود: این تالار با توجه به آنکه در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است می تواند به عنوان یک اثر مهم فرهنگی هنری کشور در شهر گرگان بهسازی و مورد استفاده قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بهسازی و به روز رسانی اماکن فرهنگی و هنری در سراسر کشور خاطرنشان کرد: مدیریت بهینه اماکن فرهنگی هنری در سراسر کشور برای استفاده تمامی اقشار مختلف مردمی  یکی از دستور کارهای اصلی این وزارتخانه در دوره جدید است.

گفتنی است، بازدید از پروژه تالار مرکزی شهرستان گرگان، حضور در نماز جمعه و سخنرانی بین خطبه ها، بازدید از مجموعه تالار فخرالدین  اسعد گرگانی، دیدار با خانواده شهید هنرمند جواد پای و حضور در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در شهرستان گنبدکاووس بخشی از برنامه های جدیدترین سفر استانی وزیر فرهنگ به استان گلستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها