دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
بررسی مجموعه داستان «برج چهارم»

مجموعه داستان «برج چهارم» به قلم مریم ناصری، در کتابخانه فرهنگسرای سرو نقدوبررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، مجموعه داستان «برج چهارم» به قلم مریم ناصری، با حضور مسعود بربر، نویسنده، آناهیتا برزویی، نویسنده و علی صارمیان نویسنده، سه‌شنبه (25 مردادماه)، ساعت 18 در کتابخانه فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. 

مریم ناصری دارای مدرک تحصیلی رشته‌ روانشناسی بالینی است که حدود 12 سال است که نوشتن را با خاطره‌نویسی و خواندن کتاب‌های آموزش تکنیک داستان‌نویسی به صورت خود خوانده شروع کرده است و بعدها در کلاس‌های داستان‌نویسی مهدی ربی دوره دیده است. اولین داستانش به نام«پیشونی نوشت» در سال 1394 در سایت پارسینه چاپ شد و داستان دیگری به نام «سوراخ جوراب»، سال 1397 در نشریه‌ «آوای پراو» چاپ شد و داستان «ملسده» در سایت فرهنگی چوک سال 1399 منتشر شد. 

مجموعه داستان کوتاه «برج چهارم» در 216 صفحه، حاوی ده داستان، از سوی نشر فروغ سپهر در دی‌ماه، 1399 به چاپ رسیده است، همچنین مجموعه‌داستان «آقای میوم» با ده داستان در سال 1400 در نشر نفیر به چاپ رسید.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم (انتهای ساعی دوم) مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای 88881879 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها