دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
خرید بلیط هواپیما با قیمت های مختلف از سفرمارکت

قطعا برای شما پیش آمده است که بخواهید سفری هوایی به کشوری دیگر داشته باشید. در چنین شرایطی خرید بلیط هواپیما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. در این مطلب قصد داریم خرید بلیط هواپیما با قیمت‌های مختلف از سفرمارکت را بررسی کنیم.

خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ قطعا برای شما پیش آمده است که بخواهید سفری هوایی به کشوری دیگر داشته باشید. در چنین شرایطی خرید بلیط هواپیما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.
 
چرا سفر با هواپیما را انتخاب کنیم؟
پرواز ممکن است در نگاه اول آنقدر سریع احساس نشود. شما باید یک ساعت قبل از حرکت به فرودگاه برسید. شما باید از پست‌های بازرسی خسته کننده عبور کنید و کفش‌های خود را در بیاورید. با این حال، پرواز سریع‌تر از انجام همان سفر با قایق یا ماشین است، به خصوص با مقاصدی که به طور فزاینده‌ای دور هستند. به عنوان مثال هیچ راهی سریع‌تر از پرواز از اروپا به ژاپن برای رفتن از اروپا به ژاپن وجود ندارد؛ این 12 ساعت قابل شکست نیست. مطمئناً، رفتن از مثلاً کیوتو به توکیو با یکی از شینکانسن‌های معروف ژاپن ممکن است سریع‌تر باشد، اما همه کشورها از قطارهای سریع برخوردار نیستند و قطارها نمی‌توانند همه جا بروند. لذا خريد بليط هواپيما سفرمارکت برای سفرهای راه دور توصیه می‌شود.
 
چطور مناسب‌ترین بلیط هواپیما را پیدا و تهیه کنیم؟
بلیط هواپیما ارزان و یا خرید بلیط هواپیما به قیمتی مناسب، یکی از دغدغه‌های مسافرانیست که می‌خواهند با صرفه‌جویی در قیمت بلیط هواپیما، مدت زمان سفر یا کیفیت سفر خود را افزایش بدهند. این که شما بتوانید بلیط هواپیما ارزان تهیه کنید و سفر خود را اقتصادی و به صرفه نگه دارید به عوامل مختلفی وابسته است. برای نمونه اگر زمانی که اقدام به خرید بلیط هواپیما می‌کنید زمان اوج گردشگری در کشور مقصد باشد شما باید هزینه بیشتری بابت خرید بلیط هواپیما بپردازید. توجه به کلاس پروازی (اکونومی، بیزنس، فرست کلس) تعداد توقف و شرکت هواپیمایی از دیگر عوامل مهمی است که در رسیدن شما به بلیط هواپیما ارزان تاثیرگذار خواهد بود.
 
 
 
 
خرید بلیط هواپیما مانند هر خرید دیگری نیاز به زمان مناسبی دارد. در صورتی که بخواهید در آخر هفته‌ها سفر بکنید و بلیط هواپیما خود را نیز در آن زمان خریداری بکنید، باید هزینه‌ی بیشتری متقبل شوید. امروزه در دنیا مارکت‌پلیس‌های زیادی به وجود آمده‌اند که تمام قیمت‌های بلیط‌های هواپیمایی‌های مختلف را در یک جا به شما نمایش می‌دهند و شما می‌توانید به راحتی، بهترین گزینه و ارزانترین بلیط هواپیما را جست‌وجو و خریداری بکنید. سفرمارکت به عنوان بزرگ‌ترین مارکت پلیس مسافرتی ایران، به شما کمک می‌کند تا ارزانترین و بهترین بلیط هواپیما را پیدا کرده و خریداری کنید.

در واقع با سفرمارکت این امکان را خواهید داشت که خرید و مقایسه قیمت بلیط هواپیمای داخلی و خارجی را از بین صدها سایت انجام دهید. شما در سفرمارکت قیمت صدها فروشنده بلیط هواپیما را برای هر مقصدی که می‌خواهید با هم مقایسه می‌کنید و در نهایت از بهترین فروشنده بهترین و مناسب‌ترین خرید را انجام می‌دهید. خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت مزایای زیادی دارد؛ چرا که شما در سفرمارکت بلیط هواپیما را فقط از یک آژانس خریداری نمی‎کنید بلکه می‌توانید بلیط هواپیما را بر اساس مبدا و یا مقصد مورد نظرتان از بین صدها آژانس مسافرتی جست‌وجو کنید و در نهایت ارزانترین بلیط هواپیما را به صورت آنلاین خریداری کنید.
 
 
 
 
بنابراین همیشه در سفرمارکت ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا خواهید کرد. همچنین در سفرمارکت برای خرید بلیط هواپیما در وقت خود صرفه جویی می‌کنید، یعنی به جای جست‌وجو در بین ده‌ها سایت مختلف برای خرید بلیط هواپیما ارزان کافی است در سفرمارکت جست‌وجو کنید تا ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا کرده و خریداری کنید. لازم به ذکر است که بلیط‌های موجود در سفرمارکت، محدود به بلیط‌های ارزان نیستند. شما انواع محدوده قیمتی را مشاهده می‌کنید و بسته به انتخاب خودتان، بلیط خود را ارزان یا گران انتخاب می‌کنید.

لازم به ذکر است که هنگام خرید بلیط هواپیما در سفرمارکت نیازی نیست نگران این باشید که آیا سایت و یا آژانس مسافرتی که از آن بلیط هواپیما خریداری می‌کنید معتبر است و یا نه؛ زیرا سفرمارکت فقط از بین آژانس‌های معتبر و دارای مجوزهای رسمی به شما بلیط هواپیمای ارزان را نمایش می‌دهد. علاوه بر قیمت ارزان بلیط هواپیما موضوع مهم دیگری در هنگام خرید بلیط هواپیما مطرح است و آن هم پشتیبانی در صورت تغییر روز و یا کنسل کردن بلیط هواپیما است. در سفرمارکت می‌توانید به سادگی مشکلات خود را با تیم پشتیباتی ما در میان بگذارید.
به عنوان مثال، پرواز چارتر برای کسانی که قصد سفر به کشورهای دیگر با اهداف گردشگری، درمان و کسب و کار را دارند، مسئلهه مهمی است. حال، خرید بلیط هواپیما خارجی خود یک چالش بزرگ است. چرا که هم قیمت بلیط هواپیما خارجی به دلیل فاصله بیشتر گران‌تر است و هم به دلیل تفاوت شرکت‌های هواپیمایی، تنوع و تفاوت قیمت بین انواع بلیط هواپیما خارجی بسیار زیادتر است. به همین دلیل مسافران قبل از سفر برای پیدا کردن بلیط هواپیما خارجی با دشواری زیادی مواجه هستند. یکی از مهم‌ترین مزایای ابزارهایی مانند سفرمارکت این است که امکان مقایسه و خرید بلیط هواپیما خارجی با بهترین قیمت و امکانات را برای مسافران فراهم می‌کند.
 
کلام آخر
با مطالعه این مقاله شما به راحتی می‌توانید مناسب‌ترین بلیط هواپیما را خریداری بکنید. لذا تنها کافی است تا برای خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت و مقایسه قیمت‌های بلیط هواپیمای شرکت‌های مختلف، شهر مبدا و مقصد و موارد مورد نیاز را در سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت کامل کنید و بهترین بلیط هواپیما را از میان گزینه‌های مختلف خریداری کنید. لازم به ذکر است که این گزینه‌ها می‌توانند ارزان یا گران باشند و منظور از مناسب، مناسب برای هر شخص است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها