یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
هیچ اولویتی مهمتر از احیای چوب و کاغذ مازندران نیست

وزیر اقتصاد و دارایی از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بازدید کرد، وی در این دیدار از تلاش وزارت اقتصاد در ایجاد ارتباط با سایر نهادها و حل مشکلات موجود این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارائی به همراه استاندار مازندران، نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران، مدیر عامل هولدینگ آینده پویا و تعدادی از مدیران ارشد استانی عصر روز گذشته (شنبه 22 مرداد) از مجتمع چوب و کاغذ مازندران بازدید کردند.
 
در این بازدید امید نیک‌نژاد، مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با ارائه گزارشی اجمالی در خصوص روند فعالیت شرکت و مشکلات و معضلات موجود، از اراده مدیران و کارکنان این مجموعه برای دستیابی به خودکفائی کاغذ خبر داد و گفت: در شرایط کنونی در تلاشیم تا با حمایت دولت رکورد جدیدی را در سال‌های اخیر در تولید کاغذ چاپ و تحریر کشور ثبت کنیم.
 
وی با اشاره به قرارداد اخیر با وزارت آموزش و پرورش برای تولید 70 درصد از کاغذ مورد نیاز 14 میلیون دانش‌آموز کشور، افزود: سال آینده به لطف الهی یک سوم نیاز کشور در این مجموعه تأمین خواهد شد .
 
در ادامه این مراسم احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارائی با تقدیر از مدیریت و کارکنان مجموعه، گفت: اعتماد وزارت آموزش و پرورش موجب شد تا روح امید در مجموعه به جریان بیافتد .
 
وی به اهتمام وزارت اقتصاد در ایجاد ارتباط با سایر نهادها و حل مشکلات موجود در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اشاره کرد و افزود : هیچ اولویتی مهمتر از این نیست که به سرعت اینجا را احیاء کند.
 
خاندوزی همچنین به لزوم ثبات مدیریت در این مجموعه تاکید کرد: تا قبل از هفته دولت تسهیلات مورد نیاز چوب و کاغذ تأمین و مدیریت شرکت ضمن پیگیری گزارشی از روند همکاری دستگاه‌های مختلف را ارائه دهید.
 
در ادامه این نشست نیز نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی به لزوم حمایت از مجموعه چوب و کاغذ مازندران اشاره و خواستار حمایت همه دستگاه های اجرائی در تولید کاغذ شدند .
 
همچنین قائم‌مقام مدیر عامل  بانک ملی کشور و مدیرعامل هولدینگ آینده پویا نیز با اشاره به نگاه حمایتی بانک ملی به این مجموعه خواستار تداوم تولید و افزایش آن و تحقق منویات مقام معظم رهبری شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها