شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
«باغ هنر» رادیو ایران همان «کافه هنر» است

یدالله گودرزی، مدیر گروه فرهنگ و ادب شبکه رادیویی ایران با اعلام این خبر گفت: برنامه «کافه هنر» رادیو ایران به عنوان مجله فرهنگی گروه فرهنگ و ادب این شبکه خاستگاه بسیاری از کوشش‌ها و پویش‌های فرهنگی و رسانه‌ای این شبکه بوده است؛ اما از این پس با نام «باغ هنر» به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران، یدالله گودرزی، مدیر گروه فرهنگ و ادب با اعلام این خبر گفت: رادیو ایران، سال‌هاست که پایگاه دوستداران فرهنگ و ادبیات و زبان فارسی شده است. بیش از شش‌سال است که پویش «آیین سخن» در راستای سلامت زبانی و پاسداشت فرهنگ و زبان فارسی در رادیو ایران راه‌اندازی شده است و امسال این پویش تبدیل به جشنواره ملی شد.

وی ادامه داد: برنامه «کافه هنر» رادیو ایران به عنوان مجله فرهنگی گروه فرهنگ و ادب این شبکه خاستگاه بسیاری از کوشش‌ها و پویش‌های فرهنگی و رسانه‌ای این شبکه بوده است؛ از این رو دست‌اندرکاران رادیو ایران بر آن شدند تا این برنامه از این پس با نام «باغ هنر» به فعالیت خود ادامه دهد.

گودرزی افزود: همزمان با برگزاری جشنواره «آیین سخن» نام این برنامه نیز به «باغ هنر» تغییر یافت.

گفتنی است «باغ هنر» به تهیه‌کنندگی عبدالله علایی و وحید بیات، و با اجرای شهاب شهرزاد از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 از رادیو ایران پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها