جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
حضور در جمع نمایندگان اقشار مختلف کهنوج و دیدار با خانواده آزاده شهید شهسواری

وزیر فرهنگ عصر امروز جمعه در راستای روز دوم سفر استانی دولت مردمی به استان کرمان با خانواده آزاده شهید سردار محمد شهسواری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که از عصر روز گذشته پنجشنبه در راستای سی‌ویکمین سفر استانی رئیس جمهور وارد استان کرمان شده است در ادامه دومین روز از سفر استانی خود عازم شهرستان کهنوج از توابع این استان شده است.

ادای احترام به مقام شهدای کهنوج
اسماعیلی در بدو ورود به شهرستان کهنوج در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

دیدار با خانواده شهید شهسواری 
وزیر فرهنگ پس از زیارت مزار شهدای شهرستان کهنوج با خانواده آزاده شهید سردار محمد شهسواری دیدار کرد.

وی در این دیدار به رشادت‌های شهید شهسواری در عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به واسطه انتشار کتاب زندگینامه این شهید بزرگوار، نسل جوان از آشنایی خوبی نسبت به رشادت‌های این آزاده شهید برخوردار است.

وی ادامه داد: همچنین شهید شهسواری در دوران اسارت نیز همانند بسیاری از اسرا، با صلابت و سربلندی از پس این آزمون سخت برآمد. گفتنی است، شهید شهسواری بعد از چندین سال اسارت، اول شهریور ۶۹ همراه با سایر اسرا به میهن اسلامی بازگشت. این آزاده سرافراز 20 مردادماه سال 1375 برای انجام مأموریت در روز پاسدار راهی زاهدان شد که در پی عملیات تروریستی به مقام والای شهادت نائل آمد.

اسماعیلی در پایان به دوستی دیرینه شهید شهسواری با شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد.

دیدار با نمایندگان اقشار مختلف مردم کهنوج 
وزیر فرهنگ در ادامه به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در نشست صمیمانه با نمایندگان اقشار مختلف مردم شهرستان کهنوج حضور یافت و از نزدیک و بدون واسطه در جریان مشکلات و دغدغه‌های مردم این شهرستان قرار گرفت. در این دیدار نیز نمایندگان اقشار مختلف مردم به بیان مسائل و مشکلات منطقه جنوب کرمان پرداختند.

همچنین وزیر فرهنگ در پایان از مسکن مهر ۱۵۰۰ واحدی شهرستان کهنوج و کتابخانه فاطمه‌ها واقع در روستای «ده کهان» این شهرستان بازدید کرد.

لازم به ذکر است، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ که از روز گذشته پنجشنبه در راستای سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور به استان کرمان سفر کرده است، با حضور در شهرستان کهنوج پایان بخش برنامه‌های نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در سفر به جنوب کرمان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها