جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
ادای احترام وزیر فرهنگ به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که در راستای سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور به کرمان سفر کرده است با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان پس از زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم اسطوره همه آزادگان جهان است، گفت: زیارت مزار شهید قاسم سلیمانی آرزوی هر آزاده‌ای به‌شمار می‌رود و ملت مسلمان و آزادی‌خواه جهان همواره قدردان اقدامات بی‌نظیر و ارزشمند این شهید بزرگوار هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ در راستای اهداف متعالی خود مبنی بر زنده نگهداشتن آرمان های مکتب حاج قاسم برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده تا با برپایی مدون برنامه‌های مختلف، مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی  هموارتر شود. 

اسماعیلی در ادامه به وجهه بین‌المللی شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: حاج قاسم عزیز به عنوان یکی از نمادهای اصلی سربلندی ایرانیان و مسلمانان آزاده در دنیا شناخته شده است که ادامه راه این شهید بزرگوار که همان راه امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهداست موجب افتخار و مباهات خواهد بود.

گفتنی است، بازدید از تالار مرکزی، موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان و کتابخانه ملی کرمان، دیدار با خانواده شهید آتشی و دیدار با خانم قربانی، هنرمند عرصه هنرهای تجسمی از جمله برنامه‌های وزیر فرهنگ در نخستین روز سفر استانی به کرمان بود.

همچنین، وزیر فرهنگ امروز جمعه نیز به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های رودبار جنوب و کهنوج استان کرمان حضور پیدا می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها