پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
مرکز ارتباطات قرآنی راه‌اندازی خواهد شد

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم به دنبال توسعه ارتباطات مؤثر گفتمانی ذیل سازمان دارالقرآن الکریم از راه اندازی مرکز ارتباطات قرآنی با حضور افراد و جمعی از اساتید جوان قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در دیدار با اعضای مرکز طبع و نشر قرآن کریم که در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد اظهار داشت: همه ما مجذوب جاذبه‌های قرآن و خادم قرآنیم و باید قدردان خدمت به کتاب خدا باشیم.

وی گفت: با نگاه خادمی، جنبه‌های نفسانی از بین خواهد رفت و همکاری مجموعه‌های قرآنی مضاعف خواهد شد. کلیه مجموعه‌های ذیل دفتر مقام معظم رهبری جز دارایی‌های نظام هستند و همه ما نسبت به حفظ و تعالی این دارایی‌ها مسئولیم.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در خصوص سیاست‌های این سازمان ابراز داشت: ما امروز در شرایطی هستیم که مقام معظم رهبری مطالبه جدی در حوزه جهاد تبیین دارند و امروز سیاست اصلی قرآنی کشور و فعالیت‌های قرآنی، باید در این راستا پیش برود. ما باید طبق فرمایش امیرالمومنین (ع) از قرآن به صورت مستمر استنطاق کنیم.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم پیرامون نگاه تمدنی رهبر معظم انقلاب در خصوص مرجع شدن جمهوری اسلامی ایران در حوزه چاپ و توزیع مصحف شریف گفت: در این خصوص لازم است با مراکزی که در این زمینه فعالند ارتباط مستمر داشته باشیم و از ظرفیت این مراکز مانند پست بین‌المللی و بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی تأسیس شده است استفاده کنیم.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص فعالیت قرآنی این سازمان در ارتباط با نخبگان جهان اسلام گفت: در این حوزه به دنبال توسعه ارتباطات مؤثر گفتمانی ذیل سازمان دارالقرآن الکریم هستیم و به زودی مرکز ارتباطات قرآنی را با حضور افراد و جمعی از اساتید جوان قرآنی راه‌اندازی خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها