چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
دیدار مردمی وزیر فرهنگ با فعالان حوزه فرهنگ و هنر و کارکنان وزارتخانه

محمدمهدی اسماعیلی، در ادامه دیدارهای مردمی خود ضمن دیدار حضوری با تعدادی از اصحاب فرهنگ هنر و رسانه و همچنین پرسنل این وزارتخانه ضمن شنیدن مشکلات و دغدغه آنان دستورات لازم درباره بررسی و رفع مشکلات صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در  این دیدار که در ادامه دیدارهای مردمی وزیر فرهنگ، و با حضور سیدمحمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه صورت گرفت، نزدیک به ۲۰ نفر از متقاضیان دیدار با وزیر فرهنگ به‌صورت حضوری و بدون واسطه به بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود به وزیر فرهنگ پرداختند.

همچنین وزیر فرهنگ نیز در این دیدارها ضمن اطلاع از مشکلات و دغدغه‌های فعالان حوزه فرهنگ و هنر و بررسی درخواست‌های آنان، دستورات لازم را درباره رفع آن‌ها صادر کرد.

به گزارش ایبنا؛ وزیر فرهنگ در حاشیه این دیدار که در راستای تاکیدات ویژه رئیس جمهور  بر ضرورت دیدارهای بی‌واسطه مسئولین با مردم برای ارتقاء سطح تعاملات با مردم صورت می‌گیرد، ضمن تاکید بر ادامه دیدارهای مردمی خود، برپایی این چنین دیدارهای مردمی ازسوی سایر مدیران این وزارتخانه را از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ در دولت مردمی دانست.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها