شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
برگزاری پویش کتابخوانی «سفیر حسین (ع)» در کتابفروشی‌های کشور

سومین دوره پویش «سفیر حسین (ع)» از ۱۳ مردادماه آغاز شده و تا ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱ به دو صورت حضوری و مجازی در کتابفروشی‌های حاضر در این پویش ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سومین دوره پویش سفیر حسین‌(ع) از ۱۳ تا ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱ به همت انجمن خوشه (کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی) با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه کتاب و ادبیات ایران و جامعه ایمانی مشعر در حال برگزاری است.
 
کتاب‌های منتخب این پویش در سامانه pooyesh.ketab.ir با ۲۰ درصد تخفیف و سایر کتاب‌ها با تخفیف ۱۵ درصدی ارائه می‌شوند.
 
در این پویش به کد ملی هر خریدار مبلغ ۶۰ هزار تومان اعتبار خرید کتاب اختصاص می‌گیرد. برای استفاده از اعتبار خرید چه به‌صورت حضوری و چه به‌صورت غیرحضوری، نیاز به کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه (متعلق به شخص) است.
 
در پویش سفیر حسین (ع)، خرید به دو صورت حضوری در فروشگاه و غیرحضوری در سامانه انجام می‌شود. انجام خریدهای مجازی نیز به دو صورت امکان‌پذیر است. خریداران می‌توانند خرید خود را به‌صورت مجازی ثبت و با مراجعه به کتابفروشی آن را دریافت یا کتاب را از طریق ارسال پستی رایگان دریافت کنند.
 
خریداران می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ از طریق شماره تلفن‌های ثبت شده در سامانه با کتابفروشی‌ها تماس بگیرند. مرکز پشتیبانی و پاسخگویی نیز با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ پاسخگوی علاقه‌مندان به شرکت در این پویش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها