سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کتابخوانی و خلاقیت برای نوجوانان در «باشگاه کتابخوانی صدتایی‌ها»

فرهنگسرای اندیشه ویژه برنامه «باشگاه کتابخوانی صدتایی‌ها» را به منظور تشویق به کتابخوانی ویژه گروه سنی نوجوانان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه،  «باشگاه کتابخوانی صدتایی‌ها» عنوان ویژه برنامه جدید فرهنگسرای اندیشه برای کودکان و نوجوانان است که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تشویق آنان به کتابخوانی و هدف استفاده مطلوب از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان برگزار می‌شود. 

این برنامه به منظور ایجاد گروه‌های مطالعاتی نوجوانان و آموزش‌ مهارت‌های مطالعه به آنان برگزار می‌شود که نقش‌ به‌سزایی در ایجاد علاقه به کتاب و تشویق آنان به دوستی با «یار مهربان» دارد. در این برنامه، گروه‌های چند نفره از بچه‌ها به کتابخوانی پرداخته و سپس براساس داستانی که در آن کتاب خوانده‌اند، کاردستی‌های خلاقانه‌ای را زیرنظر یک مربی می‌سازند. 

نخستین جلسه از این ویژه برنامه، روز چهارشنبه ۱۲ مرداد ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود. جلسه اول که فردا (چهارشنبه ۱۲ مرداد) از ساعت ۱۶ تا ۱۷ برگزار می‌شود، ویژه نوجوانان دختر بوده و جلسه دوم نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۸ ویژه نوجوانان رده سنی ۱۱ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود. 

براساس این گزارش، «باشگاه کتابخوانی صدتایی‌ها» دوشنبه و چهارشنبه‌های هر هفته در فصل تابستان برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها