سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
ثبت نام در طرح مطالعاتی آثار شهید بهشتی آغاز شد

طرح مطالعاتی- تشکیلاتی «حدیث مستور» با هدف بررسی و بازخوانی شخصیت و اندیشه‌های شهید بهشتی با محوریت مطالعه آثار ایشان، در قالب ۱۰ سرفصل سه ماهه از مرداد ماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، طرح مطالعاتی- تشکیلاتی «حدیث مستور» با هدف بررسی و بازخوانی شخصیت و اندیشه‌های شهید بهشتی با محوریت مطالعه آثار ایشان، در قالب ۱۰ سرفصل سه ماهه از مرداد ماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

در این دوره ضمن کمک به تشکیل هسته‌های اندیشه محور در هر شهر و شبکه سازی گروه‌های تشکیل شده، زمینه برای ظهور عملی اندیشه‌های شهید و همچنین فعال شدن افراد شرکت کننده در عرصه‌های اجتماعی فراهم می‌آید.

شرکت کنندگان طرح می‌توانند از امکاناتی چون: پشتیبانی محتوایی، پشتیبانی فردی و تیمی، دریافت نمایه موضوعی آثار مکتوب و صوتی، تولیدات رسانه‌ای، نشست‌های نقد و بررسی و پرسش و پاسخ و نشست‌های موضوع محور و تطبیقی با سایر متفکران برخوردار شوند.

فصل اول این دوره، با موضوع «آزادی و حق‌طلبی» و با محوریت پنج عنوان کتاب «نقش آزادی در تربیت کودکان»، «آزادی، هرج و مرج، زورمداری» (دو جلد)، «حق و باطل از دیدگاه قرآن»، «دکتر شریعتی جستجوگری در مسیر شدن» و «بایدها و نبایدها» تنظیم شده است. ثبت نام این دوره از ۶ مرداد ۱۴۰۱ از طریق سایت کانون چشمه جاری آسمان امکان‌پذیر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها