دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شد

با حکم وزیر آموزش و پرورش، حامد علامتی به‌عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ در بخشی از حکمی که به امضای یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش رسیده، آمده است: «با توجه به تعهد، تجارب و شایستگی ارزنده جنابعالی به استناد ماده ۱۳ اساسنامه و صورت جلسه مجمع عمومی عادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به موجب این ابلاغ، به عنوان «مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست‌های ریاست محترم جمهور در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم، در شرکت مربوط موفق و موید باشید. در این راستا، رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی الزامی است.
انتظار می‌رود ضمن در نظر قرار دادن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش، در این مرکز با همکاری شورای معاونان وزارت متبوع در پیگیری موارد با رویکرد تحولی اهتمام و جدیت داشته باشید.»

حامد علامتی، پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی، مشاور و دستیار نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی‌های دانش‌آموزان کشور را بر عهده داشته است.
او همچنین در حوزه تعلیم و تربیت نیز سوابقی همچون عضو هیئت امنای مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا، دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، عضو شورای تشکل‌های دانش‌آموزی کشور، عضو هیئت امنای سازمان دانش‌آموزی، عضو شورای پشتیبانی اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی، عضو شورای ترویج قرآن وزارت آموزش و پرورش و... را در کارنامه خود دارد.  

علامتی که در مقطع دکترا در رشته جامعه‌شناسی گرایش اقتصاد و توسعه تحصیل کرده است، مدرس دانشگاه سوره تهران و مدرس دوره‌های آموزش مربیان تربیتی کشور بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها