یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
حضور مصطفی رحماندوست در پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران

پاتوق کتاب «یکشنبه‌های کتاب و کتابخوانی» فرهنگسرای خاوران با حضور مصطفی رحماندوست یکشنبه (9 مردادماه) ساعت 17 برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاوران، میهمان این هفته پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران شاعر و نویسنده برجسته کشور مصطفی رحماندوست است.

پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران به صورت هفتگی یکشنبه‌ها، با حضور علاقه‌مندان به کتاب برگزار می‌شود. این محفل کتاب فرصتی برای مخاطبان علاقه‌مند به حوزه کتاب و کتابخوانی است تا با نویسندگان و افرادی که فعال حوزه کتاب به شمار می‌روند از نزدیک به گفت‌وگو بپردازند و طرح مسائل خود را در زمینه کتاب داشته باشند.

پاتوق کتاب تاکنون میزبان نویسندگان و فعالان کتاب همچون احمد ابوالفتحی، مالک شجاعی‌جشوقانی، حمید سلیمی، الهام فلاح، سامانا احمدی و محیا ساعدی بوده است. این هفته نیز پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران میزبان مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده کودک و نوجوان است.

پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران با اجرای مجریان، مرتضی پرنیان و مهسا شمسیان پیرامون شعر و  ادبیات کودک و نوجوان، یکشنبه (9 مرداد‌ماه) ساعت 17 با حضور مصطفی رحماندوست برگزار می‌شود.

علاقه‌مندانی که امکان حضور در برنامه را ندارند می‌توانند از طریق صفحه مجازی کتابخانه خاوران به‌صورت زنده  برنامه را تماشا کنند. همچنین برای حضور می‌توانید به نشانی، خیابان خاوران، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها