یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
گلایه نرگس معدنی‌پور از تاخیر در ارائه لایحه رویداد فرهنگی «عطر سیب» به صحن شورای شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری نسبت به ارائه دیرهنگام لایحه «مجوز هزینه کرد رویداد فرهنگی عطر سیب در سال ۱۴۰۱» گلایه کرد.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرگس معدنی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در هشتاد و دومین جلسه این شورا و در ادامه بررسی یک فوریت لایحه «مجوز هزینه کرد رویداد فرهنگی عطر سیب در سال ۱۴۰۱» ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و درگذشت تعدادی از هموطنان به دلیل سیل اخیر گفت: برنامه‌هایی که در ایام محرم، صفر و اربعین برگزار می‌شوند در زمره برنامه‌هایی هستند که در سنوات مختلف اجرا شده و ما شاهد هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم در سنوات مختلف بوده‌ایم.
 
وی ادامه داد: رویداد فرهنگی عطر سیب یکی از این برنامه‌ها است که همه ساله برای ارائه خدمات به هیئات مذهبی برگزار می شود، این رویداد از دوم مرداد کار خود را آغاز کرد و عملا امروز آخرین روز فعالیت آن است اما می‌بینیم که لایحه آن امروز به صحن شورا آمده است، موارد این چنینی نیاز به آن دارد که لوایحشان زودتر در اختیار شورا قرار گیرد.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در کمیسیون تاکید ویژه‌ای بر ارائه به موقع لوایح ازجمله لایحه مراسم اربعین بوده است، گفت: امروز لایحه یک فوریتی مراسم اربعین به صحن آمد که این ارائه به موقع است و ما می‌توانیم بررسی لازم را در این زمینه داشته باشیم.
 
معدنی‌پور خاطر نشان کرد: درباره رویداد فرهنگی عطر سیب که موضوعی مناسبتی است و هرساله تکرار می‌شود این تذکر را باید داد که چرا لایحه مجوز هزینه کرد آن بعد از تمام شدن برنامه به شورا ارائه می‌شود، شهرداری در موارد این چنینی باید دقت نظر داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها