یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
زمان برگزاری آزمون رشته‌های معارفی مسابقات سراسری قرآن اعلام شد

زمان برگزاری آزمون برخط رشته‌های معارفی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه زمان برگزاری آزمون آزمایشی و اصلی رشته‌های معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این مرکز، آزمون آزمایشی (پیش آزمون) جهت آشنایی متسابقین با سامانه آزمون و برطرف کردن مشکلات احتمالی رشته‌های معارفی قرآن کریم شامل تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم حکمت‌های نهج البلاغه و ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه در روز یکشنبه ۹ مردادماه از ساعات ۱۵ برگزار می‌شود.

همچنین آزمون اصلی رشته‌های معارفی قرآن کریم بر اساس منابع اعلام شده؛ بصورت برخط در روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

آدرس شرکت در آزمون‌ها: http://azmoon.kavano.org  است و متسابقین برای ورود به سامانه از کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره تلفن همراه که در سامانه ثبت نام ثبت کرده اند به عنوان رمز عبور استفاده می‌کنند.

لازم به ذکر است در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های معارفی تعداد ۱۲۱۴۵ نفر در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم، ۵۵۲۲ نفر در رشته ترجمه نهج البلاغه و ۲۴۴۱ نفر در رشته ترجمه صحیفه سجادیه ثبت نام کرده اند و این موضوع ضرورت برنامه ریزی های دقیق‌تر و هدفمندتر در این حوزه را نمایان می‌سازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها