جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
هنرمندان پیشکسوت، سرمایه‌های اصلی فرهنگ و هنر این سرزمین هستند

سیدمحمود اسلامی، در مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد مرداد ماه گفت: استادان و هنرمندان بااصالت در صورتی که همواره از روحیه مناسبی برای خلق آثار هنری برخوردار باشند، می‌توانند نقش بی‌بدیلی در پویایی جریان هنری کشور ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی، معاون توسعه و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجلیل از هنرمندان پیش‌کسوت متولد ماه مرداد ماه که به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت در مجموعه فرهنگی و تفریحی آدران  برگزار شد، با اشاره به دستور ویژه وزیر فرهنگ مبنی بر تکریم پیش‌کسوتان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در دولت مردمی گفت: تکریم و رسیدگی به وضعیت معیشت و سلامت پیش‌کسوتان این حوزه نه تنها به عنوان یک شعار بلکه به‌عنوان کار ویژه رسمی در دوره جدید وزارت فرهنگ مورد توجه قرار گرفته است. 

وی تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت معیشت و درمان پیش‌کسوتان عرصه فرهنگ هنر و رسانه با عنایت به جایگاه ویژه این قشر در افکار عمومی جامعه صورت خواهد پذیرفت و در این راستا از هرگونه کمک دریغ نخواهیم‌ کرد.

اسلامی، هنرمندان پیش‌کسوت را سرمایه‌های اصلی فرهنگ و هنر این سرزمین دانست و افزود: اساتید و هنرمندان بااصالت در صورتی که همواره از روحیه مناسبی برای خلق آثار هنری فاخر برخوردار باشند، می‌توانند نقش بی‌بدیلی در پویایی جریان هنری کشور ایفا کنند.

مراسم تجلیل از هنرمندان پیش‌کسوت، چهارم مردادماه با حضور دکتر سید محمود اسلامی، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی افضلی، مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و سیفی مدیرکل پشتیبانی و رفاهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان پیشکسوت متولد مرداد ماه در مجموعه فرهنگی آدران واقع در جاده چالوس برگزار شد.

همچنین داریوش ارجمند، محمد رضایی، مصطفی غیاث، غلامرضا راهپیما، سید جواد آشفته، عفت هاشمی، مهدی خاویان‌قدیانی، احمد ناطقی، محمدرحیم گلریزخاتمی، محمدحسن محبعلی، جمشید مجدوفایی، داداش مهرآوری، سید ناصر هاشم‌زاده بجندی ، بهراد امین سلماسی، پروین محبی، محمد طریقتی، ناصر انصاری، حسن ضرغامی و شکرخدا گودرزی هنرمندان پیشکسوت متولد مرداد ماه حاضر در این مراسم بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها