چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
سلسله کارگاه‌های «قصه و رنگ» در کتابخانه اخلاق

به منظور فراگیری تکنیک‌های داستان‌نویسی برای کودکان، سلسله کارگاه‌های «قصه و رنگ» با حضور نویسنده ادبیات کودک و نوجوان از 29 تیرماه در کتابخانه اخلاق برگزار می‌شود. ​​​​​​​

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، به منظور تبیین نحوه‌ی داستان‌نویسی برای کودکان، سلسله کارگاه‌های داستان کودک با حضور جعفر توزنده‌جانی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان روزهای 29 تیر، 12 و 26 مرداد، 9 و 23 شهریور در کتابخانه اخلاق برپا می‌شود.

براساس این خبر، «ادبیات کودک و تعریف آن»، «تعریف کودک»، «انواع کتاب کودک و تعریف آن»، «داستان کودک و ویژگی‌های آن» و «گروه‌های سنی و نقش آن در نوشتن کتاب کودک» سرفصل‌های سلسله کارگاهی «قصه و رنگ» است.

در کارگاه‌های داستان کودک، توزنده‌جانی سعی دارد ویژگی‌های ادبیات کودک و اینکه نویسنده کودک بایستی کودک و ویژگی‌های آن‌ها را بشناسد و اینکه آگاهی از عناصری که در خلق داستان کودک نقش دارند راهنمایی خوبی برای نویسندگان است و بالاخره آگاهی از تعاریفی که نهادهای مختلف از گروه سنی کودک ارائه می‌دهند را در این جلسات کارگاهی تشریح می‌کند.

جعفر توزنده‌جانی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، متولد 1341 در نیشابور، کار خود را با کیهان بچه‌ها آغاز و اولین مجموعه داستانش را با نام «کوزه‌های آب» در سال 1371 منتشر کرد؛ وی بیش از 15 اثر در حوزه کودک و نوجوان خلق کرده که با زبانی روان نوشته شده است و علاقه‌مندان جهت حضور در کارگاه‌ها می‌توانند با شماره 33312303 تماس بگیرند.

کتابخانه اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار در طبقه سوم فرهنگسرای اخلاق واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها