چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
برگزاری چهارمین نشست تخصصی «مهمان» با حضور شاه‌آبادی

چهارمین نشست تخصصی «مهمان» برای دیدار با چهره‌های ماندگار داستان ایرانی با حضور حمیدرضا شاه‌آبادی به همت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، مرکز آفرینش‌های ادبی از اواخر سال گذشته، نشست‌های تخصصی و صمیمی با چهره‌های ماندگار داستان‌نویسی ایران در سالن طاهره صفارزاده برگزار می‌کند.

محمدرضا بایرامی، مجید قیصری و داود امیریان مهمانان قبلی این برنامه بودند و حمیدرضا شاه‌آبادی، از نویسندگان مطرح کشور در نشست جدید «مهمان» حضور خواهد داشت.

حمیدرضا شاه‌آبادی، پژوهشگر تاریخ، داستان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس معاصر است. وی از نویسندگان در حوزه ادبیات نوجوان و بزرگسال و یکی از مدیران باسابقه در نشر است که آثار مکتوب بسیاری دارد و برخی آثار وی در جشنواره‌های مختلف جوایز بسیاری کسب کرده‌اند.

شاه‌آبادی در سال ۱۳۹۸ هجری شمسی برای رمان «دروازه مردگان» برنده جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد و نیز در سال ۲۰۲۰ میلادی از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سال ۲۰۲۱ میلادی از سوی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به عنوان کاندیدای جایزه ادبی آسترید لیندگرن معرفی شد.

چهارمین نشست « مهمان» ساعت 16 روز چهارشنبه 29 تیرماه در سالن طاهره صفارزاده به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، حوزه‌هنری طبقه همکف برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها