چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
چهارمین دوره جایزه کتاب سال زنجان فراخوان داد

چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان زنجان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از زنجان و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان زنجان در سه گروه تالیف، ترجمه و احیای متون آثار می‌پذیرد.

بر اساس این فراخوان، آثار منتشر شده مولفان و پدیدآورندگان ایرانی و خارجی در حوزه زنجان‌شناسی، آثار مولفان و پدیدآورندگان زنجانی در تمام حوزه‌ها  که برای نخستین‌بار در سال ۱۴۰۰ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده باشند، می‌توانند در چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان زنجان شرکت کنند. ملاک، سال انتشار و شناسنامه کتاب خواهد بود.
 
همچنین ویراست جدید آثار علمی، چنانچه به تشخیص گروه داوری ۴۰ درصد نسبت به ویراست قبلی تغییر کرده باشد، مجدد قابل بررسی خواهد بود و کتاب‌های آموزشی از دایره انتخاب و داوری این دوره از جایزه کتاب سال استان خارج می‌شوند.

هر جلد از کتاب‌های دوره‌ای نیز در صورت استقلال محتوایی، حکم یک کتاب مستقل را دارد، در غیر این صورت بررسی کتاب منوط به ارائه نیمی از مجلدات است.
 
کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد و هر مولف باید دو نسخه از اثر خود را جهت شرکت در فرآیند داوری حداکثر تا ۳۱ مردادماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه چهارمین دوره جایزه واقع در زنجان، میدان استقلال، ساختمان مرکزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان ارسال کند.

لازم به ذکر است آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۵۵۳۵۰۱-۰۲۴ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها