یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
پویش کتابخوانی «من و قصه‌های بابا آذر» در یزد برگزار می‌شود

رقیه دوست فاطمیها از برگزاری پویش کتابخوانی «من و قصه‌های بابا آذر» به یاد استاد مهدی آذریزدی و روز ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از برگزاری پویش کتابخوانی «من و قصه‌های بابا آذر» به مناسبت سالروز درگذشت استاد مهدی آذریزدی و نامگذاری این روز به عنوان روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و همچنین هفته قلم، خبر داد.
 
وی در این خصوص گفت: این پویش با هدف معرفی آثار استاد مهدی آذریزدی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از آثار وی را در قالب فیلم کوتاه معرفی و به کانال‌های ارتباطی این پویش در فضای مجازی ارسال کنند.
 
وی افزود: این پویش ویژه دو رده سنی کودک (۷ تا ۱۲ سال) و نوجوان (۱۳ تا ۱۷ سال) برگزار می‌شود و آخرین مهلت شرکت در آن نیز ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ (همزمان با هفته کودک) است.
 
دوست فاطمی‌ها در خصوص شرایط شرکت در پویش «من و قصه‌های بابا آذر» نیز بیان داشت: شرکت‌کنندگان در هنگام ضبط فایل های ویدئویی، باید ابتدا نام و نام خانوادگی خود، سن، نام کتابخانه، نام کتاب و نام داستان را ذکر کنند و فیلم‌های ارسالی ضبط شده به صورت افقی را حداکثر در ۴ دقیقه و با حجم ۶۰ مگابایت، با کد ملی ذخیره و از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۱۳۲۵۹۹۷۶۳ ارسال کنند.
 
وی بیان کرد: به منظور داوری عادلانه‌تر آثار ارسالی، فیلم‌های ارسالی در گروه سنی کودک در دو بخش ۷ تا ۹ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال به صورت مجزا داوری می‌شوند. 
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد همچنین زمان تقدیر از برگزیدگان این پویش را در هفته کتاب سال جاری (اواخر آبان‌ماه) اعلام کرد و بیان کرد: به هر یک از نفرات اول تا سوم رده‌های سنی کودک (۷ تا ۹ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال) و نوجوان کارت هدیه به مبلغ 5 میلیون ریال اهدا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط