پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
«عمارت هیتلر» در سی و ششمین نشست «آینه بندان» نقد و بررسی می‌شود

مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری سی‌و ششمین نشست «آینه بندان» را با نقد و برسی رمان «عمارت هیتلر» نوشته داود خدایی با حضور مجید قیصری و شهریار عباسی و اجرای خسرو عباسی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، سی‌وششمین نشست «آینه بندان» روز شنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۱۶ در سالن طاهره صفارزاده با حضور مجید قیصری و شهریار عباسی به عنوان منتقد و خسرو عباسی به عنوان مجری کارشناس برگزار می‌شود.

داود خدایی در تازه‌ترین اثر خود «عمارت هیتلر» به سراغ سوژه‌ای در دل تاریخ ایران پیش از انقلاب اسلامی و سال‌های پس از پیروزی انقلاب، در شهر تبریز رفته است. راوی این اثر که از خانواده قاجار است، ناخواسته با اتفاقی روبه‌رو می‌شود که مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد و آن حضور دو چشم آبی در زندگی‌اش است. این اتفاق باعث می‌شود شاهد روایتی از سال ۱۳۲۰ و حضور آلمانی‌ها و روس‌ها در شهر تبریز و سپس حوادث انقلاب اسلامی و نقش پدر و مادر راوی در انقلاب و سپس حوادث بعد از انقلاب باشیم. این اثر تصاویر خوب و پررنگی از تبریز و اتفاقات رخ داده در این شهر را در مقاطع مختلف تاریخی در قالب داستان ارائه می‌کند.

لازم به ذکر است نشست نقد و برسی رمان «عمارت هیتلر» روز شنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۱۶ در سالن طاهره صفارزاده برگزار می‌شود و حضور برای اهالی رسانه و علاقه‌مندان به ادبیات داستانی با رعایت شیوه‌نامه‌‌های بهداشتی آزاد است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها