شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
«قرار کتاب» به «نیمی از من سهم خواب‌هایم» رسید

سومین جلسه از ویژه برنامه «قرار کتاب» به همت فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و در آن کتاب «نیمی از من سهم خواب‌هایم» معرفی و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، یکی از رسالت‌های مهم متولیان امر کتاب و کتابخوانی فراهم کردن شرایط برای آشنایی مخاطبان با کتاب‌ها و نویسندگانی است که شناخت آنها می‌تواند دریچه‌ای به یک دنیای تازه باشد. 

از این روی، سلسله جلسات «قرار کتاب»، به همت فرهنگسرای اندیشه و با محوریت معرفی بهترین کتاب‌های منتشر شده به اهالی کتاب و عموم جامعه به صورت منظم در این مرکز فرهنگی برگزار می‌شود. این برنامه‌ها براساس اهداف ۱۷‌گانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف ارتقای ذائقه فرهنگی شهروندان برگزار می‌شود. 

در این برنامه طی نشستی با حضور عموم مخاطبان، یک منتقد و نویسنده کتاب، اثری شاخص در حوزه‌های مختلف داستان کوتاه، رمان، تاریخ شفاهی، خاطره‌نگاری و … به‌صورت کامل معرفی، نقد و بررسی می‌شود. 

سومین جلسه از «قرار کتاب» اختصاص به معرفی و بررسی کتاب «نیمی از من سهم خواب‌هایم» نوشته احسان رضایی کلج دارد. این کتاب از سوی نشر نیماژ منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. احمد دهقان، نویسنده نام‌آشنا و صاحب سبک کشورمان نیز مهمان این جلسه است و به معرفی و بررسی این کتاب می‌پردازد و حسین مسعودی آشتیانی نیز اجرای آن را برعهده خواهد داشت. 

            
کتاب «نیمی از من سهم خواب‌هایم» روایتی داستانی از فردی به نام «رضا» است که از جایی به بعد تصمیم می‌گیرد مسیر زندگی خود را تغییر داده و دست به اصلاح خود بزند. 

براساس این گزارش، «قرار کتاب» دوشنبه ۲۰ تیرماه از ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها