یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
مدیر شبکه نسیم: سروش صحت ممنوع الکار نیست/ رسانه‌ها عجله می‌کنند!

مدیر شبکه نسیم در یک نشست خبری با اشاره به اینکه «سروش صحت» ممنوع الکار نیست و صدا و سیما سریال‌های ساخت او را در کنداکتور خود دارد به ابراز گلایه از رسانه‌ها در انعکاس اخبار مرتبط با برنامه «کتاب باز» پرداخت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ‌ سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در نشست خبری امروز درباره توقف برنامه «کتاب باز» گفت: این مجموعه یکی از سرمایه‌های سازمان صداوسیما است و حتماً حفظ می‌شود.
 
وی افزود: برخی از رسانه‌ها کمی عجله دارند. هر برنامه‌ای چالش‌هایی دارد. چالش‌هایی پیش روی برنامه‌ای مثل «تهمتن» هم وجود دارد که علاوه بر اینکه برنامه خوب و جذاب است اما چالش هم دارد. آن برنامه هم همینطور است چند نکته دارد که تاکنون ۲۵۰ قسمت از آن پخش شده و خستگی زیاد داشته است، برخی از عوامل هم سر کار دیگری‌اند. ما هم نکاتی داریم، باید نگاه‌هایی به آن در فرم و محتوا اضافه شود و سازمان هم درگیر تحولات است.
 
وی اضافه کرد: قبول داریم این فاصله بیش از یک سال شده است اما برنامه‌های دیگر مثل «خندوانه» هم به وقفه‌های طولانی خورده‌اند. اما نمی‌خواهیم برنامه آسیب ببیند، خیلی پیگیریم که به جمع بندی قاطع برسیم، در این حوزه برنامه‌های دیگری هم داریم.
 
خوشرو در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه، وقفه و توقف برنامه «کتاب‌باز» را بسیاری به ممنوع‌کاری سروش صحت ربط دادند چنین نکته‌ای وجود دارد یا نه این‌طور توضیح داد: ایشان که ممنوع الکار نیستند در فضای رسانه‌ای کار می‌کنند، در شبکه تماشا اسفندماه سریال «پژمان» از او را پخش کردیم. اما بحث خود برنامه است که چطور می‌تواند اهداف را محقق کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها