یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
مرور «انسان در جستجوی معنا» در جمع کتاب‌نخوان‌ها

 موسسه فرهنگی اطلس پیدایش، چهارمین برنامه کتاب‌نخوان‌ها را به صورت زنده در صفحه رسمی اینستاگرام خود برگزار می‌‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی اطلس پیدایش،این موسسه پس از خوانش اولین برنامه دوره‌ای کتابخوانی با عنوان «کتاب‌نخوان‌ها» چهارمین برنامه کتاب‌نخوان‌ها به‌صورت زنده در صفحه رسمی اینستاگرام خود از دوشنبه 13 تیرماه برگزار می‌کند.

برنامه کتاب‌نخوان‌ها که به ابتکار این موسسه فرهنگی از سال 1400 و با هدف توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و جذب مخاطبان کتاب‌نخوان و برای تلاش برای تغییر نگرش آنان به سمت فرهنگ کتاب‌خوانی آغاز به کار کرد. در این برنامه خوانش یک کتاب به‌صورت هفتگی و دربازه زمانی حدود دو ماه با هماهنگی ناشر  انجام می‌شود. 


برنامه جدید کتاب‌نخوان‌ها  با خوانش کتاب  «انسان در جستجوی معنا» نوشته «ویکتور فرانکل» و ترجمه مریم حسین‌نژاد آغاز می‌شود.  اولین برنامه کتاب‌نخوان‌ها در سال جاری با خوانش کتاب  «جاناتان مرغ دریایی» نوشته «ریچارد باخ» در اردیبهشت‌ماه فعالیت خود را شروع کرد که با بازخورد گسترده و مثبت مخاطبان همراه شد.

این برنامه در سال جدید تغییراتی را در اجرا به خود دید که طی آن علاوه بر خواندن کتاب به‌صورت هفتگی و در مدت زمان دو ماه، یک بخش گفت‌وگوی ویژه نیز به برنامه اصلی افزوده شده است. دومین گفت‌وگوی ویژه امسال اختصاص به مصاحبه با مریم حسین‌نژاد مترجم کتاب «انسان در جست‌وجوی معنا» دارد که پس از مصاحبه، خوانش کتاب با همراهی شرکت‌کنندگان آغاز می‌شود. 
       
در سال جاری خوانش 6 کتاب برای علاقه‌مندان برنامه‌ریزی شده است. موسسه اطلس پیدایش از عموم دوستداران و علاقه‌مندان به کتاب و آن‌ها که کتاب نمی‌خوانند اما دوست‌دارند کتاب‌خوان شوند را به این پویش دعوت می‌کند. همچنین از کتاب‌خوان‌ها دعوت می‌شود تا دوستان کتاب‌نخوان خود را به این برنامه دعوت کرده و خود حامی این حضور باشند. مخاطبان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به نشانی صفحه اینستاگرام موسسه:  @atlas_peydayesh مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها