یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
آزمون‌های پایانی دوره تربیت مربی حفظ قرآن از فردا

آزمون‌های کتبی دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم با هدایت و نظارت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه توسط سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،  آزمون‌های پایانی دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم ستاد راهبری حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود. این آزمون‌ها روزهای ۱۳ لغایت ۱۵ تیرماه با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر از شرکت کنندگان از دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی به صورت سراسری و برخط به نشانی: https://lms.telavat.ir برگزار می‌شود.

این آزمون‌ها در سه درس آشنایی با علوم قرآنی (۱۳ تیرماه)، فنون معلمی و روانشناسی تربیتی (۱۴ تیرماه) و روانشناسی در حفظ قرآن کریم (۱۵ تیرماه) برگزار خواهد شد. مابقی دروس توسط دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی برگزار شده یا برگزار می‌شود.

این مرکز با اعلام اینکه هدف از برگزاری این دوره‌ها؛ شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آنان جهت تدریس در دوره‌های آموزش حفظ قرآن کریم است، عنوان نموده است که شرکت کنندگان در صورت کسب حدنصاب لازم در تمامی آزمون‌ها (کتبی و عملی) ضمن دریافت گواهینامه، مجوز تدریس در دوره‌های آموزش حفظ قرآن کریم را دریافت خواهند نمود.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، ارتش، سپاه، بسیج، دارالقرآن حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی برگزار کننده دوره‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها